تمام کردن Bloodborne به بیش از ۴۰ ساعت زمان نیاز دارد
بازی Bloodborne ظاهراً قرار است حسابی پُر مایه و طولانی باشد؛ این مسئله با توجه به تازهترین بررسیهایی که بر روی زمان انجام این بازی نقشآفرینی جدید From Software صورت گرفته، مشخص شده است.
شمارهی جدید مجلهی Edge در بخشی به Bloodborne پرداخته و در مورد 40 ساعت از گیمپلی بازی مطلب نوشته و همچنین مصاحبهای با Hidetaka Miyazaki کارگردان بازی انجام داده است.
به نظر میرسد کاربر tcrunch از فروم NeoGAF به این مطالب دسترسی پیدا کرده و گوشهای از جزئیات تازه از بازی را در اختیاربازیکنندگان قرار داده است.
برای تازهکارها باید بگوییم که 40 ساعت زمانی کافیای برای منتقد Edge نبوده تا یکبار بازی را تمام کند که این مسئله بسیار دلگرمکننده است. البته حرفهایها احتمالاً بازی را در زمان گفتهشده یا حتی کمتر از آن تمام خواهند کرد اما به هر حال منتقد Edge این زمان را برای غرق شدن در بازی بدون وارد شدن به بخش چندنفره یا گشت و گذار در سیاهچالههای تصادفی Chalice کافی دانسته است.
Edge بازی را برای کسانی که آن را تکراری میپنداشتند بسیار بیرحمانه توصیف کرده. اولین Shield (سپری) که در بازی به دست میآورید در بخش Description (توضیحاتش) نوشته شده:
shields are nice, but not if they engender passivity
که این دقیقاً تصدیقکنندهی همان رویکرد قدیمی Miyazaki است. دشمنها هم میتوانند از جادوها (طلسمها) استفاده کنند که این، بسیار هولناک به نظر میرسد.
به نظر میرسد در بررسی Edge تاکید کمتری بر روی سلاحها و وسایل شده است چراکه منتقد این مجله در بازی خود یک دوجین سلاحهای تنبهتن و دوربُرد پیدا کرده. بعد از کشتن دشمنها نمیتوانید Equipment (وسایل) و سلاحهای آنها را بردارید بلکه فقط آیتمهایی که برای آپگرید کردن سلاحها و وسایل به کار میروند بر روی اجسادشان بهجا میماند. همچنین میتوانید سلاحها را با استفاده از Bloodgem ها شخصیسازی کنید.
به طور کلی به نظر میرسد نقشهی مکان بازی بیشتر شبیه Demon’s Souls باشد تا Dark Souls، به طوری که نقاط Respawn (زندهکنندهی) دشمنان کمتر است اما در عوض میانبرهایی که از هر بخش منطقه به نقاط دیگر وجود دارد، تعدادشان بیشتر است. ظاهراً Light (روشنایی) عنصر مهمی در هنگام گشت و گذار در محیطهاست اما یک فروشنده به شما فانوسی میدهد تا بتوانید ذخایر مشعلهای خود را تکمیل کنید.
در نهایت Edge گفته که بازی، مکانیکی دارد که هنوز نمیتواند در مورد آن صحبت کند! باید منتظر بمانیم و ببینیم این ویژگی چه خواهد بود!
برای اطلاعات بیشتر به لینک NeoGAF که در ابتدای مطلب گذاشته شده مراجعه کنید.
Bloodborne در 24 مارس در آمریکای شمالی، در 25 مارس در اروپا و در 27 مارس در بریتانیا به طور انحصاری بر روی پلیاستیشن 4 عرضه میشود.