Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Homefront: The Revolution تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

0

شخصاً بازی Homefront اصلاً برایم مهم نبود. یک بازی از THQ با داستانی به سبک فیلم Red Dawn در مورد یک پایگاه مقاومت در شهری کوچک که در مقابل هجوم ارتش کره‌ی شمالی ایستادگی کرد. واقعاً غیر منطقی و مضحک بود، اما به عنوان بازی‌ای شبیه به عنوان Sharknado: Stupidly برایم جالب به نظر می‌رسید و البته از خشونت رضایت‌بخش و به اندازه‌ی آن خوشم آمد ولی خب در کل عنوانی بود که به سادگی از ذهن پاک می‌شد. در واقع من هم دنباله‌ی آن یعنی Homefront: The Revolution را فراموش کرده بودم تا این‌که Deep Silver امروز با انتشار خبر تاخیر این بازی مجدداً آن را به خاطرم آورد!
Dr. Klemens Kundratitz مدیر اجرایی Deep Silver می‌گوید:

Dambuster Studios فوق‌العاده تیم بااستعدادی است. ما هر فرصتی را به این تیم می‌دهیم تا Homefront: The Revolution را به یک عنوان پُرفروش تبدیل کند بنابراین انتشار بازی را تا سال 2016 به تعویق می‌اندازیم تا آن‌ها زمان کافی برای رسیدن به این مهم را داشته باشند.

ساخت دنباله‌ی Homefront مراحل پُر فراز و نشیبی را پیموده است. در ابتدا بازی با اسم Homefront 2 برای انتشار در سال 2014 در نظر گرفته شده بود تا این‌که THQ ورشکست شد و این فرنچایز به دست استودیوی کرایتک افتاد و نام آن به Homefront: The Revolution تغییر پیدا کرد و قرار شد که در سال 2015 وارد بازار شود اما کرایتک هم به مشکل مالی برخورد و Deep Silver حقوق مادی و معنوی بازی را به دست آورد و ساخت بازی را به تیم زیرمجموعه‌ی خود یعنی Dambuster محول کرد.
تیم Dambuster، خود، تاریخچه‌ی پُر پیچ و خمی دارد. این تیم در اصل همان استودیوی Free Radical Design سازنده‌ی بازی Timesplitters است که بعداً کرایتک آن را خرید و نامش را به Crytek UK تغییر داد که البته بعد از بروز مشکلات مالی در کرایتک تمام اعضای آن به استودیوی Dambuster از کمپانی Deep Silver منتقل شدند. این استودیو در حال حاظر یک وبسایت با آدرس dsdambuster.com دارند که به جز یک والپیپر از Homefront: The Revolution که سال پیش در آن قرار داده شده، چیز دیگری در آن پیدا نمی‌کنید.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.