Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گروه مانتی پیتون بار دیگر برای به نمایش درآوردن «جام مقدس» در تریبکا گرد هم می‌آیند

0

پنج عضو باقی مانده از گروه بریتانیایی و افسانه‌ایِ مانتی پیتون، این آپریل در نیویورک به مناسبت چهلمین سالگرد نمایش کمدی آرتوری خود، “جام مقدس”، گرد هم خواهند آمد و این کار را در فستیوال فیلم ترابیکای 2015 انجام خواهند داد.

تریبکا همچنین میزبان پخش جهانی فیلم “مانتی پیتون – معنای زندگی” خواهد بود. مستند راجر گرایف و جیمز روگان درباره‌ی آمادگی گروه برای بازپیوست در 2014 است، که در “او2″ی لندن به نمایش در خواهد آمد که همچون پخش آثار دیگر گروه، “معنای زندگی” و “زندگی برایان” عالیست.

جان کلیز، تری گیلیام، اریک آیدل، تری جونز و مایکل پالین چهره‌هایی هستند که قرار است در سینمای بیکون برای نمایش “جام مقدس” حاضر شوند، نمایشی که برای 24ام آپریل قرار است آماده شود. بعضی از اعضا قرار است در نشست پرسش و پاسخ شرکت کنند که همراه با پخش دیگر فیلم‌های مانتی پیتون، برگزار خواهد شد.

اخبار مانتی پیتون حول موجی از حرف و حدیث‌ها درباره فستیوال تریبکای 2015 علامت گذاری شده، که کاری دو قسمتی از آنها را تائید می‌کند و همچنین نمایشی از آنها که کار چند وجهی آنها را مورد تائید قرار خواهد داد.

variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.