Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دنباله‌ی معنوی Banjo Kazooie با نام Project Ukulele در کیک‌استارتر قرار می‌گیرد

0

استودیوی Playtonic Games متشکل از اعضای سابق Rare پروژه‌ی کیک‌استارتر جدیدی با نام Project Ukulele را به عنوان جاشنین معنوی سری Banjo Kazooie (بانجو کازویی) معرفی کرد.

Gavin Price می گوید:

انتظار چنین عکس‌العملی را (بعد از معرفی) نداشتیم. ایمیل‌های بسیاری را از طرفداران دریافت کرده و از این استقبال خوشحال هستیم.
تا چند هفته‌ی پیش کیک‌استارتر جزو گزینه‌های ما نبود اما بعد از دیدن چنین واکنشی از طرف مردم، به این فکر می‌کنیم که بازی باید بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر شود.
می‌خواهیم کارهای خیلی بیشتری انجام دهیم تا مردم را خوشحال کنیم.

او افزود که تیم سازنده هنوز در حال بررسی ایده‌ها برای ساخت این بازی پلتفرمر سه‌بُعدی است که به گفته‌ی او وسعتی مابین Banjo-Kazooie و Banjo-Tooie خواهد داشت.
مانند عناوین گفته شده که این بازی از آن‌ها الهام گرفته، حیوانات هم در این عنوان ماجراجویی که نسبت به سری Banjo کم‌تر حالت خطی خواهد داشت، نقش دارند.

ساخت بازی با بودجه‌ی £400,000 هم قابل انجام است اما برای استخدام گروهی برای بررسی کیفیت بازی به جای تست نسخه‌ی بتا به مبلغ بیشتری نیاز داریم. اگر طرفداران بخواهند صداگذاری شخصیت‌ها را انجام دهند یا به نسخه Early Access بازی علاقه داشته باشند و یا اگر امکان عرضه‌ی نسخه‌‌ی N64 در کنار بازی برای القای حس نوستالژی وجود داشته باشد، خوشحال می‌شویم.
تلاش ما این است که بفهمیم مردم در کمپین کیک‌استارتر از بازی چه می‌خواهند تا آن را در ذهن‌مان شکل دهیم.

Price همچنین گفت که استودیو درحال ساخت بازی با انجین Unity است و اگرچه در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد هنوز تعیین نشده اما Playtonic برای امکان دسترسی مردم، فعلاً قصد منتشر نکردن بازی بر روی پلتفرم خاصی را ندارد. برای اطلاعات بیشتر فعلاً باید تا ماه آینده صبر کنیم تا کمپین کیک‌استارتر بازی شروع شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.