Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طراح ارشد جنگاوری نوین ۲، به اینفینیتی وارد بازگشت

0

طراح ارشد سابق بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 2، آقای تاد آلدرمن، بار دیگر به استودیوی اینفینیتی وارد بازگشت.

توسعه دهنده سری Call of Duty، استودیوی اینفینیتی وارد، تایید کرد که آلدرمن به عنوان کارگردان بخش مالتی پلیر، به این استودیو بازگشته است.

تاد آلدرمن به Polygon گفت: “بازگشت به اینفینیتی وارد و کار کردن دوباره بر CoD، رویایی بود که تصور نمی‌کردم هیچ‌گاه به تحقق برسد.”

آقای آلدرمن نیز در میان کارمندان این استودیو که چند سال پیش، در پی اخراج موسسان اینفینیتی وارد، وینست زامپلا و جیسون وست، از این استودیو استعفا دادند، قرار داشت. او از کسانی بود که در شکایت جیسون وست و وینسنت زامپلا از اکتیویژن برای دریافت پول شرکت داشت و به همراه آن دو به EA و استودیوی تازه تاسیس زامپلا و وست یعنی Respawn پیوست و سپس به استودیوی Riot نقل مکان نمود.

دیوید استول، رئیس اینفینیتی وارد در این باره گفت: “چیزی که اهمیت دارد، استخدام بهترین افراد در بهترین جایگاه است.”

وی ادامه داد: “استعداد و توانایی‌های تاد، خود گویای همه چیز است. ما بسیار خوشحالیم که او را اینجا در کنار خود به عنوان رهبر بخش مالتی پلیر استودیو داریم. سال گذشته،‌ما با استودیوی Neversoft ادغام شدیم و اینکار سبب شد تا استعدادهای جدید و موثری به تیم ما ملحق شوند. اکنون نیز تمام تمرکزمان را به آینده معطوف کرده‌ایم و همه تیم انگیزه و انرژی زیادی دارند و درباره چیزی که قرار است در آینده شاهد آن باشیم، هیجان زده هستیم.”

آلدرمن نیز گفت که در این پنج سالی که از اینفینیتی وارد دور بوده، اتفاقات زیادی افتاده و خیلی چیزها تغییر کرده است. او گفت که با افراد زیادی آشنا شده و با آن‌ها کار کردم که من را به آدمی تبدیل کردند که همیشه بهترین را می‌خواهد و بهترین را انجام می‌دهد.

وی همچنین به شکلی مرموزی گفته است: “طرح‌های اولیه‌ی بازی‌ای که قرار است من جزئی از تیم آن باشد، بسیار عالی به نظر می‌رسند. من نمی‌توانم برای دیدن اینکه چه کاری با یک بازی که سه سال برای توسعه آن وقت گذاشته شده می‌شود انجام داد، صبر کنم. من بی‌صبرانه منتظر بازگشت خود هستم.”

اکتیویژن همچنین تایید کرد که آقای مارک روبین، تهیه کننده‌ی اینفینیتی وارد، ای استودیو را ترک کرده است. به گزارش گیم اینفورمر، دلیل آقای روبین برای ترک استودیو این بوده که شانس‌های خود را خارج از صنعت بازی‌های رایانه‌ای امتحان کند.

استودیوی اینفینیتی وارد، هم اکنون در حال کار بر روی عنوانی از سری CoD است که در سال 2017 منتشر خواهد شد. CoD امسال را استودیوی تری‌آرک خواهد ساخت.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.