Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بسته‌ی مکمل Pillars of Eternity هم ساخته خواهد شد

0

Pillars of Eternity هفته‌ی آینده عرضه می‌شود و هیچ‌چیز نمی‌تواند بیشتر از آن من را خوشحال کند. بخشی از این مسئله به خاطر این است که کودکی من با غرق شدن در عناوین نقش‌آفرینی Infinity Engine سپری شد و بخشی هم به خاطر خود بازی است که بالاخره می‌توانیم نسخه‌ی نهایی آن را به طور کامل ببینیم.
در پرسش و پاسخی تیم سازنده‌ی Pillars در آبسیدین در مورد پروژه‌ی بعدی خود بعد از عرضه‌ی بازی به فروشگاه‌ها صحبت کردند. Adam Brennecke برنامه‌نویس ارشد بازی گفت:

قصد داریم یک بسته‌ی مکمل برای بازی بسازیم که بزرگی آن (از لحاظ وسعت محیط) به اندازه‌ی Tales of the Sword Coast است.
فعلاً نمی‌خواهم زیاد در مورد آن حرف بزنم چون در مراحل اولیه‌ی تولید است اما از همین الان تیم کوچکی را داریم که در حال ساخت مناطق و محیط‌های این پک است در حالی که تیم اصلی تمرکز خود را بر روی عرضه‌ی POE به فروشگاه‌ها معطوف کرده. طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از این بسته‌ی الحاقی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

Tales of the Sword Coast یکی از بسته‌های مکمل Baldur’s Gate بود. این آپدیت واقعاً خوب بود و البته چالش‌برانگیز، با سیاه‌چال‌ها و محیط‌های جدید و داستان مستقلی که مربوط به گرگینه‌ها می‌شد.
اگر بسته‌ی مکمل Pillars بخواهد اندازه‌ی آن باشد باید منتظر چیزی در حد و اندازه‌های یک بسیار بازی خوب باشیم.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.