Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویندوز ۱۰ در تابستان ۲۰۱۵ عرضه می‌شود

0

مایکروسافت امروز تایید کرد که ویندوز 10 را برای عرضه در تابستان امسال (میلادی) آماده خواهد کرد.
این شرکت اعلام کرده ویندوز 10 تابستان امسال در 190 کشور دنیا و به 111 زبان وارد بازار خواهد شد اما تاریخ دقیقی را برای انتشار آن مشخص نکرد.
همان‌طور که پیش از این نیز در اوایل امسال تایید شده بود این سیستم‌عامل تا یکسال برای دارندگان ویندوز 7 و 8.1 به صورت رایگان قابل ارتقاء خواهد بود.
ویندوز 10 با اپلیکیشن ایکس‌باکس عرضه خواهد شد که این قابلیت، پی‌سی و ایکس‌باکس‌وان را به یک اکوسیستم بدل خواهد کرد. همچنین دایرکت‌ایکس 12 نیز همراه این سیستم‌عامل خواهد بود که گفته شده به شیوه‌ی بسیار بهتری از هسته‌های پردازشگر استفاده می‌کند و علاوه بر آن قابلیت‌های دیگری نیز خواهد داشت.
مایکروسافت علاوه بر این‌ها از Windows Hello نیز رونمایی کرد. Hello سرویسی است که از دوربین‌ها و سنسورهای بیومتریک لپتاپ‌ها و پی‌سی‌ها برای تشخیص و احراز هویت افراد استفاده می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از این تکنولوژی جدید می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.