Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Dying Light با بیش از ۳.۲ میلیون بازی‌کننده، محبوب‌ترین بازی استودیوی تک‌لند شد

0

بازی Dying :ight، با بیش از 3.2 میلیون بازی‌کننده، به محبوب‌ترین بازی توسعه دهنده‌ی خود یعنی استودیوی Techland تبدیل شد.

استودیوی تک‌لند، از عملکرد بسیار خوب جدیدترین ساخته‌ی خود، بسیار راضی و خوشنود هستند. اکنون 45 روز از عرضه رسمی Dying Light می‌گذرد و این عنوان توانسته در امریکا، بریتانیا، فرانسه، لهستان، سوئد، استرالیا و بسیار دیگر از کشورهای جهان، به پرفروش‌تین بازی جدول فروش بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شود. بر اساس گفته‌های تک‌لند، تعداد بازی‌کننده‌های این عنوان، به بیش از 3.2 میلیون نفر رسیده است.

نتیجه بازی این تعداد گیمر در سراسر جهان، میلیون‌ها کیلومتر مسافت طی شده در بازی است. بیش از 378 میلیون زامبی بوسیله بازی‌کننده‌ها کشته شده‌اند و بیش از 11 کیلومتر صعود بع ارتفاعات جهان بازی، به ثبت رسیده است.

در اینفوگراف زیر، می توانید حاصل 45 روز بازی کردن 3.2 میلیون نفر را در دنیای Dying Light مشاهده کنید.

Dying Light-Infographic-KM-1152x789

بازی Dying Light، به تازگی از طریق یک آپدیت رایگان، دارای درجه سختی Hard Mode، لباس‌ها و اسلحه‌های جدید و تعداد زیادی محتوای جدید شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.