Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت به دارندگان غیرقانونی ویندوزها، اجازه‌ی آپدیت رایگان به ویندوز ۱۰ را خواهد داد

0

مایکروسافت، جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی ویندوز 10 را در تابستان 2015 عزضه خواهد کرد. حال این شرکت اعلام کرد که به کسانی که به صورت غیرقانونی از نسخه‌های کرک شده‌ی ویندوز استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد تا ویندوز خود را به صورت رایگان، به آخرین نسخه از این سیستم عامل, یعنی ویندوز 10 ارتقا دهند.

یکی از سخن‌گویان مایکروسافت به یوروگیمر گفت: “ما برای عرضه‌ی ویندوز 10 در تابستان امسال، بسیار هیجان زده هستیم. هر کسی که امکانات و سخت‌افزار موردنیاز را داشته باشد، می‌تواند به ویندوز 10 مهاجرت کند؛ حتی کسانی که از نسخه‌های غیرقانونی و کرک شده ویندوز استفاده می‌کنند.” وی ادامه داد: “ما باور داریم که به مرور زمان، مشتریان ارزش واقعی نسخه‌های اصلی و قانونی سیستم عامل ما را درک خواهند کرد و ما مهاجرت و آشنایی آن‌ها با محصول قانونی خود را، آسان خواهیم کرد.”

ارتقا به ویندوز 10، برای دارندگان ویندوز 7، ویندوز 8.1 و دارندگان ویندوز فون 8.1 رایگان خواهد بود.

از قابلیت‌های مهم و جدیدی که ویندوز 10 برای بازی‌های رایانه‌ای دربر دارد، این است که این سیستم عامل به کاربران اجازه می‌دهد که بازی‌های Xbox One را به صورت Remote Play و با استفاده از کنترلرهای این کنسول، بر روی دستگاه‌هایی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، انجام دهند. همچنین این امکان فراهم می‌شود که همه‌ی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10، بتوانند به صورت یکپارچه و هماهنگ، از اپلیکیشن Xbox استفاده نمایند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.