Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«مدرن کامبت ۵: بلک آوت» برای iOS و اندروید به طور رایگان عرضه می‌شود

0

شرکت بازیسازی گیم‌لافت، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد بازی اکشن اول شخص خود یعنی  Modern Combat 5: Blackout را در آپدیت بعدی این بازی از حالت پولی به رایگان درآورد. این رایگان شدن شامل برداشته شدن تمامی خدمات پرداخت درون برنامه‌ای نیز می‌شود.

همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که در آپدیتی که قرار است منتشر شود، آیتم‌ها و موارد زیادی از جمله، چند کلاس جدید از سربازان، اسلحه‌های جدید و همچنین پشتیبانی از گیم‌پد به بازی اضافه خواهند شد. علاوه بر این کسانی که قبلا بازی را خریداری کرده‌اند نیز از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به انرژی نامحدود در بازی و زره‌ها و لباس‌های مخصوص، اشاره کرد.

همچنین Valeriu Ispir تهیه کننده عنوان‌های گیم‌لافت گفته است:

” آپدیت جدید بازی این امکان را برقرار می‌سازد که میلیون‌ها بازیکن جدید به جمع دیگر بازیکنان این بازی ملحق شوند و با استفاده از امکانات بسیار زیاد موجود در بازی از جمله کلاس‌های مختلف سربازان و اسلحه‌های جدید در کنار یکدیگر به رقابت بپردازند.”

او همچنین اضافه کرد که؛ رایگان کردن بازی و تبدیل شدن Modern Combat به یک بازی Free 2 play نوید ادامه دار شدن بازی را داده و با توجه به این که تعداد بازیکنان حاضر در بازی با افزایش رو به رو خواهد شد، پشتیبانی از بازی نیز با تمام قدرت پیش خواهد رفت.

gsmarena

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.