Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت و نظرسنجی برای عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Alan Wake بر روی ایکس‌باکس‌وان

0

بدون شک عنوان Alan Wake یکی از بزرگترین بازی‌های نسل قبل بوده که در عین حال چندان که می‌بایست مورد توجه منتقدان و عموم قرار نگرفت. این عنوان دارای اتمسفری بی‌نظیر به همراه گیم‌پلی جدید و داستانی قوی بود. متاسفانه تنها نسخه‌ی دیگر که عرضه شد عنوان Alan Wake’s American Nightmare بود که بسیار متفاوت‌تر از بازی اصلی بود.
حال مایکروسافت در اقدامی و در طی یک نظرسنجی به دنبال این است تا ببیند نظر طرفداران برای عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده از این عنوان به صورت HD چیست.
البته این تنها سوال مایکروسافت نبوده و در نظرسنجی شاهد سوالات دیگری نیز هستیم. مانند این که آیا شما Alan wake را به خانواده یا دوستان خود پیشنهاد می‌کنید؟
دریافت این نسخه به عنوان جایزه‌ای برای پیش‌خرید عنوان Quantum Break، اضافه شدن سلاح و بخش داستانی جدید به این نسخه از دیگر سوالات این نظرسنجی هستند.
تاکنون شاهد بازسازی و عرضه‌ی بازی‌های مختلفی در این نسل بوده‌ایم باید منتظر ماند و دید آیا عرضه‌ی مجدد این عنوان عملی خواهد شد یا خیر.

N4G

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.