Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عیدانه: راهنمای عملی خوش گذراندن در تعطیلات نوروز!

0

عید آمد و عید آمد یاری که رمید آمد
عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا

بدون شک همه‌ی شما برای تعطیلات نوروزی خود برنامه‌ای دارید. وقتی اهل این سایت هستید یعنی اهل بازی، فیلم، سریال و کمیک هستید و ما هم برای این‌که شما بتوانید در تعطیلات بدون دردسر آن‌چه مناسب است را انتخاب کنید، مطالبی آماده کرده‌ایم که شما را مستقیم به بهترین گزینه‌ها هدایت می‌کند.

S5 (1060)

اولویت ما در گیم‌نیوز بازی‌ها هستند. در تدارک یک لیست قدرتمند از بازی‌هایی که می‌توانید در نوروز با خیال راحت از آن‌ها لذت ببرید هستیم. اما، اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید مسیر را به خوشی بگذرانید حتما باید لیست بازی‌های اندروید و iOS پیشنهادی ما برای سفر را بخوانید. در این لیست شما 8 بازی خواهید یافت که در حالت آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت، می‌توانند شما را در سفر یا میهمانی‌های کلافه‌کننده حسابی سرگرم کنند.

این بازی‌های اندرویدی را در سفرهای نوروزی بازی کنید

یادتان نرود که در همین یکی دو روز آینده دوباره سری به گیم‌نیوز بزنید و لیست بازی‌های پیشنهادی ما برای تعطیلات را بخوانید.

اما از بازی که بگذریم، بهترین گزینه می‌تواند دیدن فیلم‌های سرحال آور و با نشاط باشد. اما شما به هر حال با دیدن فیلم‌های متوسط و ضعیف نمی‌توانید خیلی سرگرم شوید. به همین دلیل است که لیستی از بهترین فیلم‌های ممکن که به احتمال خیلی زیاد آن‌ها را ندیده‌اید آماده کرده‌ایم. در این لیست 10 فیلم به شما معرفی کرده‌ایم که با دیدن همه، علاوه بر این‌که از نظر کیفیت سینمایی خیالتان راحت است و لذت خواهید برد، بلکه داستان و موضوع فیلم‌ها جذاب و سرحال آور هستند و مطمئنا از گذراندن بخشی از تعطیلات خود در حین تماشای این فیلم‌ها پشیمان نمی‌شوید. نکته‌ی مهم این‌که در این لیست فیلم‌هایی از ژانرهای مختلف و متعلق به ادوار مختلف گنجانده شده است. آجیل شب عید مرغوبی برای شما مهیا کرده‌ایم.

ده فیلم ندیده‌ای که می‌توانید در تعطیلات نوروز تماشا کنید

cloth

نوبت به تماشای سریال در ایام عید می‌رسد. درست است که امسال دوباره مهران مدیری با یک سریال به عید برگشته اما این دلیل نمی‌شود که شما خودتان دست به کار نشوید. همان‌طور که در مطلب اصلی گفته‌ایم، بازی تاج و تخت و بریکینگ بد و فرندز و آشنایی با مادر و این‌ها را خودتان می‌شناسید. در این لیست ما 10 سریال به شما معرفی می‌کنیم که شاید اسم‌ برخی از آن‌ها هم به گوشتان نخورده باشد، اما بدون شک می‌توانید ایام خوشی را با آن‌ها سپری کنید. در آماده کردن این لیست قابل دانلود و در دسترس بودن سریال‌ها و زیرنویس فارسی آن‌ها را هم در نظر گرفته‌ایم.

این سریال‌ها را حتما در نوروز تماشا کنید!

در آخر این شما هستید و این 10 کمیک پیشنهادی برای ایام عید. کمیک بوک‌هایی که بدون شک جزو بهترین کتاب‌های مصور دوران هستند و اگر تا الان از آن‌ها جا مانده‌اید، تعطیلات عید وقت خوبی برای دانلود و مطالعه‌ی این کتاب‌ها است. در تهیه‌ی این لیست، سعی کرده‌ایم تا بهترین و ماندگارترین آثار کمیک را به شما معرفی کنیم و در عین حال، حواسمان بوده که تنوع ژانر و طراحی کمیک رعایت شود و از گنجاندن کمیک‌های سریالی و طولانی در این لیست پرهیز کرده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت از ابتدا تا انتهای قصه را دنبال کنید.

10 کامیکی که باید در ایام نوروز بخوانید + لینک دانلود

در تعطیلات نوروز با گیم‌نیوز در کنار شما هستیم… سال نو مبارک!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.