Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Bloodborne دارای سلاح‌هایی کمتر اما ترکیبی نسبت به Dark Souls است

0

Bloodborne دارای اسلحه‌های کمتر اما ترکیب‌‎شده‌ای به نسبت سری “دارک سولز” ساخته‌ی نقش‌آفرینی اخیر From Software است.

پیش‌نمایش اخیری که از این بازی منتشر شده، باعث شد طرفداران نسبت به این که بازی سلاح‌های کمتری نسبت به “دارک سولز” و “دمون سولز” دارد جا بخورند؛ این در حالی بوده که آن‌ها انتظار خیلی بیشتری نسبت به این مسئله داشته‌اند.

در مصاحبه‌ای با بلاگ پلی‌استیشن، کارگردان بازی هیدتاکا میازاکی در این مورد می‌گوید که هواداران نباید به این موضوع به دید محدود بودن اسلحه‌ها نگاه کنند.

وی در ادامه این موضوع را تایید کرد و خود اعلام کرد که بازی طیف سلاح کمتری را نسبت به “دارک سولز” شامل می‌شود هر چند که این مسئله به خاطر دیزاین و طراحی بازی گرفته شده است.

“بازی از نظر فیزیکی سلاح‌های کمتری را نسبت به بازی‌های اخیر ما شامل می‌شود ولی با این تفاوت که هر سلاح ترکیبی از چند نوع و کاربردهای مختلف با استراتژی‌های گوناگون است به شکلی که می‌توان هر کدام را در موقعیت‌های متفاوت استفاده کرد و از آن‌ها بهره برذ.”

“بازیکن می‌تواند در بلادبورن از ترکیب‌های مختلفی برای مبارزه‌اش استفاده کند و بازی از این نظر تعداد سلاح مشابهی نسبت به سری سولز دارد و حتی آزادی عمل بیشتری را به مخاطب می‌دهد.”

بلادبورن نقش‌آفرینی انحصاری پلی‌استیشن 4 24 مارس در امریکا و 25 مارس در اروپا عرضه خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.