Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Devil May Cry 4: Special Edition به شما اجازه بازی در نقش ویرجیل را خواهد داد + تریلر جدید

1

ویرجیل، تریش و لیدی، شخصیت‌هایی هستند که رسما به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در Devil May Cry 4: Special Edition تایید شده‌اند.

شرکت کپکام، چند ویژگی جدید این نسخه از بازی را اعلام کرده که حضور ویرجیل به عنوان شخصیت قابل بازی و نیز بهبود گرافیکی و حرکات، نسبت به نسخه نسل قبل، از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌باشد.

همچنین تیش نیز قابل بازی خواهد بود. بازی به شما اجازه می‌دهد تا در نقش وی بازی کرده و مراحل دانته را به پایان برسانید. لیدی نیز در مراحلی که مربوط به نرو می‌باشد، قابل بازی خواهد بود.

بخش Dark Knight نیز که برای اولین بار در نسخه PC بازی گنجانده شده بود، در Devil May Cry 4: Special Edition نیز حضور دارد. Dark Knight بخشی است که در آن دشمنان با سرسختی بیشتر و در تعداد زیادتری به شما حمله‌ور خواهند شد.

Devil May Cry 4: Special Edition قرار است با تکسچرهای بهتر، رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه، برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. به علاوه بازی نسبت به نسخه نسل قبلی خود، بهبودهای زیادی در زمینه بالانس بهتر و موارد دیگر داشته است.

در این پست، می‌توانید تریلر جدید Devil May Cry 4: Special Edition را مشاهده نمایید که با رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌گردد.

Devil May Cry 4: Special Edition هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد به جز اینکه احتمال می‌رود در تابستان 2015 منتشر شود. بر اساس گفته Silicon Era، بازی 18 ژوئن در ژاپن عرضه می‌گردد.

VG247

1 نظر
  1. AMIR H.T می‌گوید

    با سلام وخسته نباشی
    مقاله شما عالیه در ضمن در 3تیر بازی برای PC انتشار و امیدوار باشید.ممنون. …

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.