Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر هنری جدید و زیبایی از Wolfenstein: The Old Blood منتشر شد

0

همان‌طور که در جریان هستید و پیش‌تر نیز در جریان همایش GDC اطلاع‌رسانی کردیم، نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های ولفنشتاین تحت عنوان The Old Blood که قرار است پیش‌‌درآمدی بر نسخه‌ی قبلی بازی یعنی The New Order باشد در دست ساخت است و بتزدا اعلام کرده تا کمتر از دو ماه دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

حال در چند ساعت گذشته تصاویر هنری با کیفیت‌تری نسبت به قبل به صورت رسمی منتشر شده‌اند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

داستان بازی روایت‌گر ماجراجویی‌های بلاتزکوویچ در جریان جنگ جهانی دوم است؛ به همان سبکی که نسخه‌های قبلی این سری نیز به آن وفادار بوده است. بتزدا در مورد داستان بازی این‌گونه توضیح می‌دهد و می‌گوید که بازی شامل دو قسمت خواهد بود:

“سال 1946 هنگامی که آلمان نازی در حال پیروزی در جنگ‌ جهانی دوم است، بی‌جی بلاتزکوویچ به‌عنوان نیرویی برای برگرداندن نتیجه‌ به نفع نیروهای متفقین وارد عمل می‌شود. بازی دو بخش دارد که به کلی در ایالت بایرن آلمان می‌گذرد. بخش اول – که «رودی جَگر و لانه‌ی گرگ‌ها نامیده می‌شود – داستان را در قالب مقابله‌ی بلاتزکوویچ با رئیس دیوانه‌ی زندان و رسیدن به قلعه‌ی ولفنشتاین روایت می‌کند تا مختصات محل حضور ژنرال Death’s Head را بیابد. بخش دوم – با نام «راز‌های ظلمانی هِلگا وان شابس» – ادامه‌ی داستان قهرمان را برای رسیدن به شهر ولف‌برگ جایی که یک باستان‌شناس نازی با آثار باستانی همه را تهدید به آزاد کردن قوای تاریک و باستانی می‌کند.”

این پیش‌درآمد مورد انتظار قرار است در تاریخ 5 مه میلادی به صورت دیجیتالی روی پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. بازی به صورت دیجیتالی قیمتی 20 دلاری دارد. هم‌چنین نسخه‌ی فیزیکی آن در 15 مه عرضه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.