Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ریش های گرالت در طول زمان در ویچر ۳، رشد می کند

0

 این مسلما یکی از بزرگترین خبرهای امسال است! استودیوی CD Projekt در طی خبری اعلام کرده ریش های گرالت شخصیت اصلی بازی در حین بازی کردن شما رشد خواهند کرد. درست است ، این سازنده های لهستانی در حال نزدیک تر کردن هرچه بیشتر این عنوان به واقعیت هستند.

در طی صحبت با یوروگیمر رئیس ارتباطات این استودیو Michal Platkow-Gilewski گفته است: ” ریش ها در طی گذر زمان و زمانی که گرالت بین مکان های مختلف رفت و آمد می کند رشد می کنند. ریش ها چند حالت مختلف دارند و این حالت ها براساس طول آن مشخص می شود، بلندترین ریش واقعا بزرگ است اما نه به اندازه ریش های گاندولف. “

آیا شما از طرفداران ریش های بلند نیستید ؟ جای نگرانی برای این دسته از افراد نیز وجود ندارد چرا که می توانند با دانلود یک محتوای رایگان به مدل مو و ریش جدید دسترسی پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: ” زمانی که شما این مدل مو و ریش را دانلود می کنید رشد ریش ها متوقف خواهد شد چرا که ما تصمیم گرفتیم زمانی که بازیکن ها می خواهند چهره آنها از پیش تعریف شده باشد این عجیب خواهد بود که از آنها بخواهیم پس از مدتی آن را کوتاه کرده و این کار را مرتب تکرار کنند”

Xbox Achievments

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.