Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای Fast and Furious هم‌اکنون به صورت رایگان برای دارندگان «فورتزا هورایزن ۲» در دسترس است

0

 امروز همه چیز بر روی ایکس باکس سرعت می گیرد! محتوای Fast and Furious طبق وعده‌ای که داده شده بود هم اکنون برای دارندگان فورتزا هورایزن 2 در دسترس و قابل دانلود است. به مناسبت جشن و اکران Furious 7 در سینماها شما می‌توانید این عنوان را تا تاریخ 21 فروردین بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دانلود کنید.

در این عنوان در ابتدا شما توسط Tej Parker استخدام می‌شوید ( که صداگذاری او توسط خود لوداکریس در بازی انجام شده است) تا به او کمک کنید تا 10 ماشین را برای گروه خشن و سریع به دست آورد. همانند ماشین‌هایی که شما در فیلم می‌بینید.

هدف شما بدست آوردن هر کدام از این ماشین‌ها با شرکت کردن در مسابقات رقابتی است. ماشین های مختلفی ماننده Dodge Charger و Jeep Wrangler Unlimited در بازی وجود دارند و رانندگی با همه این ماشین‌ها همانند نسخه اصلی هورایزن 2 در شما حس دقیق و فوق‌العاده سرگرم‌کننده بودن را ایجاد می‌کند.

این عنوان به صورت جداگانه از نسخه اصلی برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است و تا 21 فروردین به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود و پس از آن 9.99 دلار و 7.99 یورو قیمت خواهد داشت.

Xbox Achievments

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.