Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۲+۱ بازی جذاب و بزرگ که در بهار امسال شاهد عرضه‌ی آن‌ها خواهیم بود!

0

به لطف تاخیرهای بی‌رحمانه‌ی سال گذشته به نظر می‌رسد امسال، سال بسیار پُرباری را پیش رو داشته باشیم. به هر حال الان بهار است و همان‌طور که احتمالاً می‌دانید معمولاً بهار، فصل داغ‌تری نسبت زمستان است؛ به خصوص برای بازیبازها!
خب ممکن است بپرسید مگر در بهار چه خبر است و چه بازی‌هایی قرار است در این زمان به بازار بیایند؟ با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به عناوین پیش رو که همگی در زمانی مابین 20 مارس تا 21 ژوئن منتشر می‌شوند، بیندازیم.

Bloodborne

سه شنبه 4 فروردین 94 – پلی‌استیشن 4

50 سایه را فراموش کنید! مازوخیست‌های عزیز باید این چرت و پرت‌ها را کنار بگذارند و از ترس این عنوان نقش‌آفرینی سازندگان عناوین افسانه‌ای Souls زیر پتوهای خود بروند! اگرچه Bloodborne بسیار سخت است و احتمالاً به کَرّات باعث شده تا کنترلر را به سمت دیوار پرتاب کنید اما در عین حال بسیار لذت‌بخش است و قطعاً جک و جانورهای بسیاری در آن برای تکه‌تکه کردن پیدا می‌دانید و البته آن‌ها هم سخت تشنه‌ی تکه‌تکه کردن شما هستند!

bloodborne

Borderlands: The Handsome Collection

سه شنبه 4 فروردین – پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

این عنوان دیوانه‌وار و سل‌شیدی از سری بوردرلندز که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌وان عرضه می‌شود Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel و همین‌طور تک‌تک DLC های این دو نسخه‌ را در یک پکیج ارائه می‌‌دهد.

borderlandsthehandsomecollectionscreenshot3-555x250

Pillars of Eternity

پنجشنبه 6 فروردین – پی‌سی

از درخشش دروازه‌ی بالدور (Baldur’s Gate) خیلی گذشته است، نه؟ با Pillars of Eternity چه طورید؟ بازگشت کوبنده‌ی نقش‌آفرینی ایزومتریک با عنوانی فوق‌العاده از اساتید این ژانر یعنی تیم آبسیدین؛ یک بازی گروهی (Party-Based) با مبارزات تاکتیکی بسیار سخت که با انتشار آن در مدت گذشته توانسته به شدت توجه مخاطبان و منتقدین را به خود جلب کند.

url

Axiom Verge

سه شنبه 11 فروردین 94 – پی‌سی، پی‌اس ویتا، پلی‌استیشن 4

طرفداران بازی‌های اکشن-ماجرایی به سبک متروید (Metroid) حتماً باید این بازی مستقل را در لیست خود قرار دهند. البته این بازی فقط خاطرات خوش بزرگانی مثل Rygar و Contra را زنده نمی‌کند بلکه به نظر می‌رسد باگ‌ها و گلیچ‌های آن‌ها را هم به ارث برده! به طوری که با سوءاستفاده از مشکلات فنی (کدهای مشکل‌دار) بازی می‌توانید به راحتی در محیط پیش‌روی کنید!

url9

MLB 15 The Show

سه شنبه 11 فروردین – پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ویتا

روز افتتاحیه‌ی بازی 5 آوریل است که زمان بسیار خوبی برای شروع عنوان بیسبال سونی است. بهبودهای اساسی در نورپردازی، انیمیشن‌ها و حتی چمن‌های هر استادیوم باعث شده تا این عنوان هم یک بازی بسیار زیبا مانند نسخه‌های قبلی باشد. تکمیل‌کننده‌ی همه‌ی این‌ها یک مُد شبه‌نقش‌آفرینی است که در آن می‌شود لباس‌های جدید با Stat های قابل تغییر و قابل‌ارتقاء را آنلاک (باز) کرد. بنابراین  باید وقت و فکر بیشتری را صرف این نسخه کنید.

url8

Xenoblade Chronicles 3D

جمعه 21 فروردین – 3دی‌اس جدید ایکس ال

نسخه‌ی اولیه‌ی بازی به صورت ویژه برای New 3DS XL ساخته شد. پورت نسخه‌ی Wii بازی که در سال 2012 ساخته شد، تجربه‌ی بی‌نظیر این نقش‌آفرینی طولانی و عمیق را به کنسول دستی آورده است. برای لذت بردن از مبارزات همزمان و دنیای Open-World بزرگ بازی به یک کنسول قابل حمل جدید نیاز دارید چون این بازی بر روی مدل‌های قدیمی‌تر 3DS اجرا نمی‌شود.

url7

Mortal Kombat X

سه شنبه 25 فروردین – پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و پی‌سی

امتحان کردن آخرین شماره از عنوان مبارزه‌ای افسانه‌ای مورتال‌کامبت که دیگر از اوجب واجبات است! این بازی تمام آن خشونت و خون و خون‌ریزی که منتظرش بودیم را دارد. به علاوه‌ی چیزهای جدیدی مثل نسخه‌ی کامل‌ترشده‌ی چالش آنلاین Towers و یک مُد Meta-Game که در آن یک قبیله را انتخاب می‌کنید و به صورت جهانی با دیگر قبایل به رقابت می‌پردازید. به هر حال اصلی‌ترین ویژگی مورتال‌کامبت این است که بلاهای بدی سر مبارزان خوب بازی بیاورید!

url6

Grand Theft Auto V

سه شنبه 25 فروردین – پی‌سی

بازیبازها لحظات بسیار سختی را در انتظار نسخه‌ی پی‌سی عنوان دنیای‌باز و جنایی GTA V گذرانده‌اند. این بازی که تقریباً هزار بار تاخیر خورده بالاخره به نظر می‌رسد انتشارش در آوریل امسال قطعی باشد. این بازی صرفاً پورت نسخه‌ی کنسسولی نیست؛ تعداد زیادی سلاح، وسیله‌ی نقلیه و حتی حیات‌وحش جدید به بازی اضافه شده، به علاوه‌ی گرافیک بسیار بهتر که حتی رزولوشن 4K را هم نمایش می‌دهد. اگر در تعطیلات قصد سفر دارید، بد نیست لوس‌سانتوس را هم مد نظر داشته باشید!

5

Broken Age: Act 2

سه شنبه 8 اردیبهشت – پی‌سی، پلی‌استیشن 4، پی‌اس ویتا

فصل دوم و در واقع آخرین بخش عنوان ماجرایی اشاره و کلیک تیم‌شیفر و استودیوی دابل‌فاین هم به زودی بر روی پی‌سی عرضه می‌شود. اگرچه فن‌های سونی می‌توانند کل بازی یعنی فصل اول و دوم را یک‌جا در همان زمان بر روی پلی‌استیشن 4 یا پلی‌استیشن‌ویتای خود بازی کنند. به هر حال فرقی ندارد که بازی را بر روی کدام پلتفرم انجام دهید، در هر صورت شاهد یک عنوان ماجرایی زیبا و نوستالژیک با گرافیکی چشم‌نواز، دیالوگ‌های فوق‌العاده و معماهای مغزآب‌کن خواهید بود.

Broken-Age-Dated-PS4-PSV

Wolfenstein: The Old Blood

سه شنبه 15 اردیبهشت 94 – پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

این عنوان پیش‌درآمدی بر یکی از بهترین شوترهای سال 2014 است که داستان آن سال‌ها پیش از حوادث Wolfenstein: The New Order رخ می‌دهد. این بازی هم شما را در نقش BJ Blazkowicz قرار می‌دهد که یک‌بار دیگر جدای از دنبال کردن General Deathshead باید یک درس حسابی به نازی‌ها بدهد!

Image83-585x300

The Witcher 3: Wild Hunt

سه‌شنبه 29 اردیبهشت 94 – پی‌سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

اگر دنبال یک نقش‌آفرینی حماسی و بزرگ‌سالانه می‌گردید که عناصر شمشیرزنی و جادوگری را به شکلی عالی با هم ترکیب کرده، ویچر 3 باید در بالای لیست شما باشد. اگرچه این بازی یکی‌دو باری تاخیر خورده اما برای عنوانی چنین بلندپروازانه که 30 برابر بزرگ‌تر از ویچر 2 است، احتمالاً این تاخیرها نکته‌ی مثبتی به حساب می‌آید.

url2

Splatoon

اردیبهشت/خرداد 94 – وی‌یو

تیراندازی کنید و در دنیای پُر از جوهرهای رنگی Splatoon غرق شوید! این بازی یک عنوان شوتر سه‌بعدی کلاسیک از نینتندو است؛ یک عنوان خلاقانه و بدون هیچ خشونتی و البته بسیار جذاب! اما بدون هیچ معجزه‌ای برای ساپورت این بازی احتمالاً برای خیلی‌ها این سوال پیش می‌آید که بعد از قرار گرفتن بازی در فروشگاه‌ها، این عنوان چه طور عمل خواهد کرد.

url

The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited

سه شنبه 19 خرداد 94 – ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

این عنوان نقش‌آفرینی آنلاین کلان به زودی برای کنسول‌ها هم منتشر می‌شود و جدای از تمام محتواهای نسخه‌ی پی‌سی، تمام آپدیت‌ها را هم یک‌جا در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. علاوه بر تمام این‌ها قرار است بازی هیچ هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ای هم نداشته باشد؛ بنابراین برای گشت و گذار در دنیای تامریل (Tamriel) نیاز به هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای نیست!

url3

Yahoo Tech

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.