Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هیو جکمن تنها یکبار دیگر در نقش گرگینه ظاهر خواهد شد

0

هیو جکمن دارد چنگال‌هایش را برای همیشه جمع می‌کند

این بازیگر روز شنبه اعلام کرد که برای آخرین بار در نقش گرگینه در سری فیلم‌های “مردان ایکس” ظاهر خواهد شد. “گرگینه … فقط یکبار دیگر” او عکسی از دستانش را در اینستاگرام در حالی فقط یکی از آن‌ها چنگال داشت، منتشر کرد.

اینها نشان می‌دهد که او ممکن است علاقه‌ای به حضور در “مردان ایکس: آخر زمان” نداشته باشد، به همراه قسمت بعدی‌اش، ادامه‌ی “گرگینه”. این فیلم قرار است در سوم مارچ 2017 اکران شود.

جکمن اولین بار در سال 2000 در این نقش بازی کرد، در اولین قسمت “مردان ایکس”، ابتدا قرار بود دوگری اسکات نقش را بازی کند ولی وقتی او دچار حادثه شد، نقش را به جکمن سپردند. با این حساب او هفت دفعه‌ی بی همتا در نقش گرگینه حضور پیدا کرده، که در دو بار از آنها یعنی “ریشه‌ی مردان ایکس: گرگینه” و “گرگینه” انحصاری‌های او بودند.

مشخص نیست که آیا این بازیگر در نقش گرگینه در “آخرزمان” یا “ددپول” خواهد درخشید، یا این عکس پایانی بر تمام آن شایعه‌هاست.

WOLVERINE …ONE LAST TIME. HJ
WOLVERINE …ONE LAST TIME. HJ

variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.