Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عرضه ماشین های رایگان به صورت ماهانه برای عنوان Project CARS

0

Slightly Mad وعده داده است تا هر ماه برای بازی Project CARS ماشین های رایگان به صورت محتوای قابل دانلود عرضه کند. به عنوان تشکر از طرفدارانی که تاخیرهای متعدد بازی را تحمل کرده اند و منتظر بازی هستند. Project CARS در ابتدا قرار بود برای کنسول های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در آبان ماه سال گذشته عرضه شود اما پس از تاخیری دیگر تاریخ عرضه جدید به اواخر اردیبهشت موکول شد. به عنوان عذرخواهی استودیوی Slightly Mad اعلام کرده بود محتوای رایگانی را برای جبران عرضه خواهند کرد. مشخصات این جبران هم اکنون مشخص شده که قرار است عرضه رایگان ماشین ها در هر ماه باشد.

اولین ماشین قرار است Lykan Hypersport باشد که در فیلم Furious 7 نیز آن را خواهید دید. شما می توانید تصاویر این ماشین را که قرار است در اولین ماه عرضه به بازی اضافه شود را مشاهده کنید.

Andy Tudor مدیر خلاق این عنوان در این مورد گفت: ” Lykan Hypersport به عنوان اولین ماشین از سری ماشین هایی خواهد بود که ما هر ماه در اختیار شما به عنوان تشکر برای صبری که در عرضه بازی داشته اید قرار می دهیم. به علاوه برنامه ای کامل برای محتواهای بیشتری که قرار است در آینده عرضه شود داریم و Project CARS در آینده کامل تر شده و گسترش خواهد یافت.”

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.