Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به در خواست طرفداران، ترمور به مورتال کامبت باز خواهد گشت

0

مورتال کامبت از آن دسته سری‌هایی است که پستی و بلندی‌های زیادی داشته. نتیجه دورانی سخت گذشته این بود که چندین شخصیت جدید به بازی اضافه شدند. تورمور که شباهت زیادی به اسکورپیون و ساب-زیرو دارد، یکی از آن‌ها بود.

حالا به گفته سازنده بازی، اد بون، این شخصیت به درخواست طرفداران در محتوای جدید مورتال کامبت 10 به بازی اضافه می‌شود. بون دراین باره به گیم‌اسپات گفت، “بخاطر این شخصیت مبهم،  فشار زیادی به ما وارد شد. که من توئیت‌های زیادی از طرفداران داشتم که این شخصیت را می‌خواستند. برای خودم هم عجیب است. اما وقتی سیلی از مردم با دادخواست‌های آنلاین و این چیزها فشار آورند، خب ما هم آن را اضافه کردیم …”

در ادامه بون فریاد و خواسته‌های زیاد مردم را یکی از دلایل اصلی اضافه کردن این شخصیت اعلام کرد. پس بلاخره تورمور بعد از سال‌ها، آن طور که باید قابل بازی خواهد بود (نه فقط در نسخه‌ی کنسول دستی یا برج مبارزه یا…) که البته باید در بسته بعدی این بازی منتظرش باشید.

IGN

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.