Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی بازی – Star Wars Republic Commando

0

این قسمت از سری معرفی بازی ها را اختصاص دادیم به یکی از بهترین و خاص ترین تجربیات از سری ” جنگ ستارگان “. طبیعتا دنیایی که توسط جرج لوکاس خلق شد انقدر گستردگی و پتانسیل دارد که بتوان از کوچیکترین اجزایش به نحو احسن بهره برد.

” جنگ ستارگان : کماندوی جمهوری ” جزو بازیهاییست که عده ی کمی از مخاطبان دنیای گیم از تجربه ی آن بهره برده اند. این بازی توسط استودیوی بازی سازی ” لوکاس آرتز ” ساخته شد و توسط اکتیویژن ( اروپا ) ، لوکاس آرتز ( امریکا ) و EA ( ژاپن ) منتشر گردید. کماندوی جمهوری اثبات می کند که برای داشتن یک تجربه ی تمام و کمال از این دنیای جذاب حتما نباید از شمشیر نورانی و نیرو استفاده کرد! شما در این بازی نقش یکی از چهار کماندوی تعلیم دیده ی نیروهای ” استورم تروپر ” را دارید. استورم تروپر هایی که ابتدا در خدمت جمهوری و شوالیه های جدای بودند و طی داستان فیلم به خدمت امپراطوری ” سیث ” در می آیند. داستان بازی حین قسمت ” جنگ های کلونی ” رخ میدهد و از ابتدای بازی به دنیا آمدن ، تعلیم دیدن و آماده شدن برای جنگ ، رقم می خورد. این یکی از نکات بارز کماندوی جمهوری است. مبنای اصلی بازی ، کار گروهی در کنار 3 عضو دیگر تیم خود ( نام تیم نیروی دلتا می باشد ) می باشد. هیجانی که در محیط های جذاب بازی بکار گرفته شده است دقیقا احساسات فیلم را به مخاطب القا می کند. جدا از بحث مربوط بودن به سری فیلم های این عنوان ، اکشن و همینطور المان های بکار گرفته شده در بازی در نوع خود و همینطور سال تولید بازی بی همتا بوده اند. به طور مثال اگر دشمنی را از فاصله نزدیک بکشید ، خون یا روغن ( چون دشمنان روبات هستند ) آن ها به صفحه نمایشگر شما پاشیده می شود. جدا از این مسئله که بیان شد ، رابط کاربری بازی نوآوری خاصی را به همراه دارد و از منو های پیچیده و زیاد خودداری می کند. در جای جای بازی اگر زخمی شدید همیشه اعضای تیم چهار نفره ی شما به یاریتان میرسند و شما را مداوا می کنند. همین مسائل که در بازی های امروزی یک چیز معمول به دید یک مخاطب بازی می باشد ، در سال 2005 یک نوآوری محسوب می شد. وارد بحث داستان که شویم می توان گفت که کماندوی جمهوری به خوبی می تواند ابهام بین جنگ های کلونی و ” انتقام سیث ” را رفع کند و از این بخش کم نیاورد. بازی شامل 15 مرحله ی جذاب می باشد که دچار تنوع هموار و ریتم منظمی می باشد و تقریبا در اواخر بازی شما به ژنرال ” گریویوس ” یکی از ژنرال های نیروی انقلابی صنف تجار برخود خواهید کرد.

نمایی از رابط کاربری بازی. همانطور که مشاهده میکنید تعداد گلوله ها و خشاب در کنار خود سلاح نوشته شده است. میزان سلامتی به طرز ساده ای با 6 خط موازی تعیین شده و وضعیت دیگر اعضای نیروی دلتا با سه رنگ قرمز ، سبز و زرد مشخص شده است.

 

اگر از بازی های اکشن اول شخص امروزی خسته شده اید و طرفدار سری ” جنگ ستارگان ” هستید ، کماندوی جمهوری جزو آن دسته بازیهاییست که خستگی شما را در و با اکشن جذابی که دارد شما را به پای صندلی نگه میدارد.

صفحه استیم بازی

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.