Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

WWE 2K در بهار کشتی کج را به دستگاه های اندروید می آورد

0

 2K Sport و World Wrestling Entertainment برنامه دارند تا کشتی کج کلاسیک را برای دستگاه هایی که سیستم عامل اندروید دارند عرضه کند. این عنوان توسط n-Space ساخته می شود و با قیمت 7.99 دلار بر روی فروشگاه گوگل پلی عرضه خواهد شد. WWE 2K به طرفداران قول یک بازی با گیم پلی اصیل با حالت ها و مودهای مختلف را داده است. در ادامه می توانید دیگر ویژگی های این عنوان را ببینید.

لیست بزرگی از بسیاری از شخصیت ها که طرفداران زیادی دارند، مانند John Cena ، Hulk Hogan ، Sting ، Triple H ، Undertaker، Daniel Bryan، Roman Reigns، Seth Rollins، Dean Ambrose و Bray Wyatt.

گیم پلی اصیل سری به همراه کلیه حرکت ها و فن های اصلی و سه حالت مسابقه و همین طور رینگ های کامل به علاوه صحنه ورودی مجزا برای هر شخصیت.

دیگر قابلیت ها مانند ساخت شخصیت ، مسابقات چند نفره و آنلاین، پاداش های قابل بازکردن و بخش قهرمانی از دیگر ویژگی های این بازی هستند.

تیم WWE در اوایل امسال اقدام به همکاری با استودیوی دیگری به نام NeathRealm برای عرضه بازی WWE Immortals کرده بود که یک بازی Free to Play و مبارزه ای بود.

Android Central

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.