Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تغییرات آپدیت فروردین ماه Halo: The Master Chief Collection مشخص شد

0

 به گفته استودیوی 343 Industriesمشکلاتی که در بخش matchmaking عنوان Halo: The Master Chief Collection وجود داشت برطرف شده و به حالت عادی در آمده است. اما این به معنی تمام شدن کار این استودیو با کالکشن نیست. به گفته سازندگان آنها خوشحال اند که توانسته اند با گرفتن نظرات بخشی از مشکلات بزرگ بازی را برطرف کنند و در آینده نیز آپدیت های بیشتری برای رفع درخواست های جدید بازیکن ها خواهد آمد.

در آپدیت آینده برخی دیگر از مشکلات ریز و درشت دیده شده برطرف خواهند شد. ماننده ایرادهایی در بخش ارتقا درجات، مجازات خیانت و اضافه شدن لیست های بیشتر برای بازیکنان از جمله تغییرات هستند. به گفته سازندگان هرچه بیشتر آماده شوند جزئیات بیشتری از تغییرات و محتویات آپدیت مشخص می شود. ماننده همیشه لیست کامل و جزئیات آپدیت زمانی مشخص می شود که آپدیت در دسترس خواهد بود.

تیم سازنده در تلاش است تا تجربه های بیشتری را رقم سازد از همین رو در حال کار بر روی افزایش تعداد بازیکنان ها بوده و پس از تغییر آنها یکی دو رو بازی را زیر نظر می گیرند تا مطمئن شوند تغییرات انجام شده به جا بوده است. با توجه به نتایج و بازخوردها تیم سازنده تصمیم به افزایش تعداد بازیکان ها و تیم ها می کند. حالت های SWAT و Team Snipers نیز هر دو در آینده به چرخه بازی خواهند بازگشت و سازندگان با ارزیابی مشخص خواهند کرد که کدام تغییرات دائمی خواهند شد.

  Xbox Achievments

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.