Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Gears of War بعدی تنها برای ایکس‌باکس‌وان عرضه خواهد شد

0

بازی Gears of War: Judgmen این ماه برای کاربران گلد شبکه‌ی ایکس‌باکس‌لایو رایگان خواهد بود. از همین رو Black Tusk اعلام کرده است نسخه‌ی بعدی Gears of War تنها برای کنسول ایکس‌باکس‌وان عرضه خواهد شد.
این موضوع زمانی اتفاق افتاد که یکی از کاربران در توییتر از سازندگان بازی در این مورد سوال کرده بود که آیا نسخه‌ی بعدی برای ایکس‌باکس 360 نیز عرضه می‌شود یا خیر و آن‌ها نیز در جواب وی گفته‌اند که نسخه‌ی بعدی تنها برای ایکس‌باکس‌وان خواهد آمد.
نسخه‌ی بعدی Gears of War از ابتدا به عنوان یکی از پروژه‌هایی معرفی شده بود که تنها قرار بوده برای کنسول ایکس‌باکس‌وان عرضه شود، اما تعدادی از دیگر بازی‌های انحصاری مایکروسافت مانند Forza Horizon 2 و ScreamRide بر روی هر دو کنسول ایکس‌باکس‌وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بودند.
استودیوی Black Tusk همچنان در حال کار بر روی Gears of War جدید بوده و به گفته‌ی رئیس ایکس‌باکس آقای فیل اسپنسر بازی تاکنون پیشرفت‌های عظیمی داشته است. باید امیدوار بود در نمایشگاه E3 امسال شاهد نمایشی از بازی باشیم؛ پس منتظر بمانید!

Xbox Achievements

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.