Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Assassin’s Creed: Chronicles در سه قسمت عرضه خواهد شد، عرضه اولین قسمت در فروردین

0

همان طور که سال گذشته وعده داده شده بود قرار است قسمت های Assassin’s Creed: Chronicles به زودی عرضه شوند. این عنوان توسط استودیوی Climax با همکاری یوبی سافت مونترال در حال ساخت بوده است. Assassin’s Creed Chronicles: China اولین قمست خواهد بود که یک عنوان دو بعدی پلتفرمر است و جزو سیزن پس بازی Assassin’s Creed: Unity حساب می شود.

ACC-Chronicles

چین اولین اپیزود بازی خواهد بود که قرار است به صورت مستقل در تاریخ یک اردیبهشت در آمریکای شمالی و دوم اردیبهشت در اروپا عرضه شود.

اپیزود دوم شما را به کشور هند و حوالی سال 1841 می برد جایی که امپراطوری سیک برای جنگ در هند آماده می شود و ستاره های Arbaaz Mir از رمان گرافیکی Assassin’s Creed: Brahman به بازی آمده اند.

اپیزود پایانی شما را به روسیه و زمان پس از انقلاب می برد سال 1918، پس از انقلاب اکتبر سرخ که ستاره های Assassin’s Creed: The Fall نیز وجود دارند.

اپیزود های هند و روسیه به نظر می رسد برای عرضه در پاییز برنامه ریزی شده اند. شما می توانید همه اپیزودها را با هم دیگر و یا به صورت مستقل و جداگانه دانلود کنید که با سیزن پس نیز بر روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و PC در دسترس خواهند بود.

در اواخر هفته گذشته نیز شایعه شده بود که سری Chronicles قرار است برای کنسول دستی ویتا نیز عرضه شود اما در خبرها اشاره ای به این پلتفرم نشده است.

  VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.