Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت ۱.۰۲ برای بازی Bloodborne عرضه شد

0

عنوان Bloodborne اولین آپدیت خود را دریافت کرد. آپدیت 1.02 باگ های معروف و بزرگ کشف شده مثل تکرار در دریافت آیتم ها و باگ پیشرفت در بازی را برطرف می کند. یکی از مشکلاتی که باعث رنج بردن بازیکنان شده بود باگی بود که مانع پیشروی در خط اصلی بازی می شد. کسانی که در منطقه Forbidden Woods به صورت چند نفره بازی می کرده اند نیاز به کلیدی به نام Lunarium دارند که این باگ مانع دریافت کلید می شود.

خوشبختانه با آمدن این آپدیت این مشکل نیز برطرف می شود همچنین دیگر گزارش ها مربوط به باگی که می شد با استفاده از آن تعداد زیادی آیتم به دست آورد وجود داشت که با این آپدیت حل شده است.

این آپدیت حجمی در حدود 300 مگابایت دارد و از هم اکنون در دسترس است. بازی شما این آپدیت را به صورت خودکار دانلود خواهد کرد از طرفی برای وارد شدن به بخش آنلاین دانلود آن اجباری است.

این آپدیت همانی نیست که سونی قول داده بود تا آن را برای کاهش دادن زمان بارگذاری بازی عرضه کند و این آپدیت همچنان در حال توسعه است.

  VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.