Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نام هیدئو کوجیما دوباره به برخی از بازی های «متال‌گیر سالید» برگشت!

0

بدون شک این روزها در کونامی خبرهایی است که ما هنوز از آنها بی خبریم! این طور که به نظر می رسد کونامی دوباره نام کوجیما را به نام این سری اضافه کرده است. طی اقدام اخیر و عجیب این کمپانی آنها نام کوجیما را از تمامی بازی ها به عنوان بازسازی شرکت حذف کرده بودند.

با توجه به سابقه‌ی آقای کوجیما، احتمال می‌دهیم که این حذف و اضافه‌های اخیر و اخبار منتشر شده پیرامون آن‌ها، هدفی جز باورپذیرتر کردن دروغ اول آپریل ایشان یعنی همان “پیوستن به کپکام برای ساخت بازسازی رزیدنت اویل” نداشته است.

این تغییرات توسط ویدئوگیمر گزارش شده است که در تصویری که از قبل و بعد از انجام این کار وجود دارد می توان به خوبی متوجه این موضوع شد. دو بازی Metal Gear Solid: The Legacy Collection و Metal Gear Solid 3: Snake Eater 3D دوباره بر روی کاور خود به نام کوجیما اشاره کرده اند اما دو عنوان Ground Zeroes و Phantom Pain هنوز آپدیت نشده اند.

metal_gear_solid_kojima_name_back-1152x975

همان طور که در بالای تصویر و کاور عنوان The Legacy Collection می بینید نام کوجیما دیده می شود.

vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.