Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان Bloodborne: عنوان ICO نظرم را برای ساخت بازی تغییر داد

0

زمانی که بازی Demon’s Souls در استودیوی From Software در حال توسعه بوده اوضاع چندان خوب پیش نمی‌رفته است. تیم سازنده حتی قادر به ساخت یک نمونه اولیه برای بازی نبود. خوشبختانه در همین زمان «هیدکاتا میازاکی» وارد عمل شده و کل پروژه را به دست خود گرفته است.

میازاکی در طول مصاحبه خود با سایت گاردین گفته است با وجود مشکلاتی که وجود داشته زمانی که متوجه شده این عنوان یک بازی نقش آفرینی با تم فانتزی است سریع قدم به میان گذاشته است!

وی در این مورد گفته است: “وقتی من شنیدم که این بازی یک اکشن نقش آفرینی با تم فانتزی است به شدت هیجان زده شدم و متوجه شدم اگر بتوانم راهی پیدا کنم می‌توانم کنترل پروژه را به دست بگیرم و آن را تبدیل به هر چیزی که می‌خواهم کنم، در بهترین حالت اگر ایده‌های من شکست هم بخورند هیچ کس اهمیت نمی‌دهد چرا که این پروژه از قبل یک شکست بود.”

از ابتدا او تا حد زیادی به داستان‌های فانتزی علاقه داشته است و حتی از منظر بازی هم علاقه مند بوده و قصد داشته کار ساخت بازی را در یک شرکت آغاز کند اما به سمت یک شرکت IT به نام Oracle کشیده می‌شود. اما یک شب با دوست خود مشغول بازی کردن ICO می‌شوند و او تصمیم می‌گیرد.

میازاکی اذعان داشته: “این بازی بود که من را بیدار کرد و متوجه شدم فرصت‌ها غنیمت هستند و تصمیم گرفتم بازی خودم را بسازم.”

“هم اکنون من رئیس From Software هستم و رئیس دیگر کمپانی‌ها را هم ملاقات می‌کنم. من آن‌ها را شیفته خود کرده‌ام. من از برخی از آن‌ها به عنوان شخصیت‌های دشمنان در بازی‌های خود استفاده می‌کنم.”

جدیدترین بازی میازاکی عنوان Bloodborne بوده که هفته پیش عرضه شد.

vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.