Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

LOl یکی از بازیکنان حرفه ای خود را به علت رفتار بد بن کرد

0

به رفتار سمی نه بگویید! حتی اگر یک بازیکن حرفه ای هستید!

استدیو Riot تصمیم گرفت، نیکولاج جنسن و خالد ابوساغر را طبق قوانین و برای حل کردن موضوع بداخلاقی یا رفتار سمی محروم کند.

این برای اولین بار است که یک استدیو بازی سازی، افراد حرفه ای خود را – که علاوه بر دستمزد، برای سازندگان بازی هم سود زیادی دارند- از بازی کردن محروم می کند.

رفتار سمی یک بازیکن، از تعداد گزارش های ارسال شده توسط کاربران، و بررسی این گزارش ها، تعیین می شود.

برای مثال خالد ابوساغر در 90 بازی اخیر خود، 47 درصد  و 50 درصد در 60 بازی اخیر خودش گزارش تخلف داشته که این طبق الگوهای League of Legends رفتار یک بازیکن سمی است و سازندگان را مجبور کرد یک بازیکن حرفه ای را برای اولین بار در بازی های آنلاین و حرفه ای محروم کند.

به این ترتیب، خالد ابوساغر تا سال 2017 از انجام بازی های حرفه ای محروم است. و نیکولاج جنسن هم به همین خاطر فعلا زیر نظر گرفته شده و آینده آن هنوز مشخص نیست.

رفتار سمی (toxic) به رفتار آن دسته بازیکن هایی می گویند که معمولا غور می زنند، توهین می کنند و مانع  لذت بردن بقیه از بازی می شوند. اگر اهل بازی های آنلاین هستید، با این گونه بازیکن ها اشنا هستید. در حقیقت بعضی وقت ها خودمان هم از کوره در می رویم و بازی را به همه زهر می کنیم. درحالی که این اخلاق در اخر باعث محروم شدن خودمان می شود.

سازندگان بازی های آنلاین این مسئله را که به لذت یک بازی یا مبارزه را از بین می برد، بسیار جدی گرفتند. و در اکثر بازی ها گذینه ای برای گذارش چنین رفتاری در نظر گرفته شده.

LOL2

 

منبع: pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.