Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل چهارم سریال House Of Cards سال آینده پخش خواهد شد

0

سریال موفق و محبوب House of Cards یک فصل دیگر هم خواهد داشت و سال آینده می توان آن را تماشا کرد. این گفته را اکانت تویتر و فیسبوک این سریال تایید می کند.

همچنین تهیه کننده و نویسنده ی ارشد سریال، بو ویلیمون در تویتر خود گفت «برای چند ماه بدون اطلاع هیچکس همراه با نویسندگان مشعول نوشتن بودیم.»

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، کوین اسپیسی و رابین رایت در فصل چهارم نقش های خود را ادامه خواهند داد و عوامل فیلم از تابستان امسال تولید فصل چهارم را شروع خواهند کرد تا سریال برای 2016 آماده شود.

فصل گذشته ی این سریال که در فوریه از نتفلیکس پخش شد، بار دیگر چیزهای خوشایندی برای گیمرها داشت. در یکی از اپیزودهای این مجموعه، کوین اسپیسی که همیشه اعلام کرده که یک گیمر هم هست، Monument Valley بازی می کند و جالب اینجاست که این بازی نقش مهمی هم در روند داستان در این اپیزود دارد.

احتمالا در فصل چهارم House of Cards  اشارات بیشتری به دنیای ویدئوگیم شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.