Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال جدیدشبکه ی HBO با همکاری جورج آر.آر مارتین ساخته خواهد شد

0

به گزارش اینترتینمت ویکلی و هالیوود ریپورتر، جورج آر. آر مارتین، نویسنده ی محموعه رمان های «نغمه ی آتش و یخ» که سریال تلویزیونی «Game Of Thrones» بر اساس شان ساخته شده، در حال کار بر روی دومین همکاری خود با شبکه ی HBO است.

این سریال که Captain Cosmos نام دارد روایت یک نویسنده ی جوان داستان های علمی تخیلی است در سال 1949 ( طلوع عصر تلویزیون ). این نویسنده فرقی با نویسندگان هم دوره ی خود دارد و آن این است که او جرئت تعریف داستان هایی را دارد که دیگران از گفتن آن ها خجالت زده اند و سر باز می زنند. مایکل کسوت، نویسنده و یکی تهیه کنندگان اجرایی سریال Z Nation محصول شبکه ی Syfy در حال نوشتن اپیزود پایلوت ( اولین قسمت سریال ) است.

اگر Captain Cosmos  به مرحله ی تولید برسد، نمی توان انتظار داشت که وقت زیادی از مارتین را بگیرد. مارتین ماه گذشته، حضورش در Comic Con سن دیه گو را لغو کرد. به جای آن تمرکزش را بر تمام کردن « بادهای زمستان» / Winds Of Winter ، ششمین کتاب از مجموعه ی «نغمه ی آتش و یخ» خواهد گذاشت و احتمالا تا پایان سال جاری آن را تمام خواهد کرد.

اواخر ماه مارس، مارتین یکی از فصل های کتاب را که از دیدگاه سانسا استارک نوشته شده بود منتشر کرد. کتاب قبلی این مجموعه «رقص با اژدهایان» / A Dance With Dagons سال 2011 منتشر شد. پنجمین فصل Game Of Thrones نیز 12 آوریل از شبکه ی HBO پخش خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.