Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیب نویل را در Crawl بکشید!

0

اگر طرفدار بازی های مستقل باشید و اخبار را دنبال کنید. حتما تا به حال اسم بازی Crawl را شنیده اید.

Crawl را (که می شود چهارچنگولی معنی کرد، ولی تا قطعی نشدن فعلا این کار را نمی کنیم!) فعلا در مرحله دست -رسی اولیه است و قرار است که به کمک استیم و گرین لایت، منتشر شود.

حالا سازنده ی بازی با انتشار تصویری از باس فایت مخفی جدید وعجیب این بازی رونمایی کرد:

crawl_gabe_newell_monster

بله. گیب نویل!

بارنی کامین سازنده Crawl در این باره گفته که “مدت خییییییییییییییییلی زیادی” منتظر رونمایی از این تصمیم بوده.

حالا دقیقا مشخص نیست که قدرت های گیب نویل و سختی آن مربوط به کدام ویژگی شخصیتی آن می شود ولی شما می توانید تصویر متحرک این غول میلیاردر را از این لینک تماشا کنید. تا به حال سازندگان زیادی در بازی ها شبیه سازی شدند ولی، تنها این گیب نویل است، که قرار است بازیکن ها دمار از روزگارش در آورند!

سازنده بازی همچنین قول دشمن ها و باس فایت های سخت تر و بیشتری را داده که احتمالا قرار است به صورت آپدیت به بازی اضافه شود.

Crawl از همان ابتدا، طرفداران زیادی پیدا کرد و نظر مثبت منتقدان را به خودش جلب کرد. ولی بعد ار زمان تقریبا یک ساله انتشار نسخه اولیه، هنوز خبری از تاریخ انتشار رسمی و نهایی این بازی نیست.

منبع:VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.