Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Kingdom Come: Deliverance تا تابستان ۲۰۱۶ تاخیر خورد!

0

تا به حال اسم Kingdom Come: Deliverance هم نشنیده اید؟ حق دارید! این بازی از آن دسته بازی های مرموز و بی سر و صدایی هست که سازندگان خجالتی دارد! البته شاید دلیل این سکوت خبری، فاصله زیاد آن تا تاریخ انتشار بازی باشد.

این که دقیقا چرا یک بازی نقش آفرینی مانند این بازی، کمتر سر زبان ها می افتد می تواند دلایل زیادی داشته باشد، ولی تاخیر در انتشار بازی، یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد.

KC:D در که اوایل سال 2014 رونمایی شد، قرار است با کمک های مردمی و سایت کیک استارتر ساخته شود. برای این بازی رقم 5 میلیون دلار در نظر گرفته شده بود ولی بازی در حال حاضر با 2 میلیون دلار بودجه در دست ساخت است. با این حال سازندگان دوست داشتند استیم و دست رسی اولیه به این بازی را هم امتحان کنند، تا از نظر بقیه درباره این پروژه باخبر بشوند.

جدا از این ها  استدیو Warhorse، سازنده این بازی، خودش با ماجراهای زیادی تاسیس شد که با توجه به پروژه های کنسل شده قبلی، این استدیو هنوز هم به کار خود ادامه می دهد. چند روز پیش، یعنی 2 آپریل 2015 تاریخ انتشار قدیمی این بازی بود که با این خبر، باید بیشتر از یک سال دیگر منتظر این بازی باشید.

2405836-trailer_kingdomcome_teaser_20131219

منبع: eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.