Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این بازیکن توانسته Bloodborne را بدون بالا بردن سطح به اتمام برساند

0

این‌طور که به نظر می‌رسد بازی Bloodborne برای بعضی از مردم سخت نیست! به همین دلیل است که یک بازیکن تلاش کرده تا کل بازی را تا پایان بدون بالا بردن سطح خود به اتمام برساند و در انجام این کار موفق هم بوده است. این بازیکن که BOYvsVIDEOGAM نام دارد با مهارتی که داشته تصمیم گرفته Bloodborne را بدون بالا بردن سطح و همین طور بدون استفاده از اسلحه این کار را انجام دهد.
اما بهترین قسمت؟ او حتی از باگ‌های مختلفی که در ابتدا در بازی وجود داشتند مانند باگ‌های رد کردن مراحل و یا دریافت آیتم‌های تکراری استفاده نکرده است. به علاوه از بازی خود تا پایان ویدئوهایی ساخته که پیشروی او در بازی به همراه مبارزه با باس فایت‌ها را به طور کامل نشان می‌دهند و البته حاوی اسپویلر نیز هستند.
تنها چیزی که برای فکر کردن باقی می‌ماند این است که چند بار در طول بازی شما با شخصیت خود که قطعاً مهارت بالاتری دارد ممکن است در طول بازی به مشکل بر بخورید و اشک بریزید!

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.