Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دانلود کمیک : ویچر – فرزندان روباه

1

ویچر از آن سری بازیهاییست که قصه اش ید طولایی دارد و خلاصه پیچیدگی اش کم از سری متال گیر نداشته! چندی پیش اعضای استودیوی ” سی دی پراجکت ” تایید کرده اند که در کنار قسمت سوم از این سری بازیها کتابی نیز عرضه خواهد شد. ما بین این تاریخی که مانده تا انتشار بازی ، انتشارات ” دارک هورس ” کامیکز اثری منتشر کرده با نام ” ویچر : فرزندان روباه ” که وقایع ما بین قسمت دوم و سوم را روایت می کند. همینطور در این کامیک میبینم که ” گرالت ” هنوز ریش در نیاورده و با سلوک ” اصلاح کردن ” بیشتر همنشینی دارد!

البته هنوز فرصتی در خوانده شدن این عنوان نشده است اما با نگاهی سرسری به طراحی ها می توان گفت جناب ” جو کوئریو ” توانسته به خوبی فضاسازی قابل توجهی داشته باشد. در خلاصه داستان این اثر آمده که روزی گرالت سپید موی ، سوی یک بندری مشرف و در آنجا با ملوانان و شخصیت های جالب و اسرار آمیز نشست و برخاست می کند. در همین حین نیز باید پرده از یک راز بزرگ برداشته که تاثیر بسزایی در داستان دارد!

شما می توانید قسمت اول این عنوان را از اینجا دریافت کنید. شایان ذکر است که در صورت انتشار قسمت های بعدی این پست آپدیت خواهد شد.

1 نظر
  1. حسن می‌گوید

    سلام قسمت های بعدی این کامیک آمده

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.