Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی فیلم- فرانک

0

مایکل فاسبندر و آن بازی خیره کننده اش ! گاهی اوقات حین دیدم فیلم احساس میکنیم که این ماسک جزوی از بدن فاسبندر است.

فرانک فیلمیست کمدی/درام با بازی ” مایکل فاسبندر ” ، ” مگی جیلنهال ” ، ” دامنال گلیسون ” و کارگردانی ” لنی آبراهامسون “.
این فیلم در سال 2014 منتشر و با بازخورد خوب منتقدین و مخاطبان مواجه شد. میانگین نمرات این فیلم در ” متاکیریتیک ” 76 می باشد که نشان دهنده ی یک فیلم متوسط رو به بالا است. فرانک روایت کننده ی داستان ” جان ” شخصی علاقه مند به موسیقی و نواختن ” اُرگ ” می باشد که روزی به ظاهر بخت در خانه ی او را زده و عضو گروهی به نام سورونپرفبز (Soronprfbs) می شود. جان که فکر میکند عضو یک بند معمولی موسیقی شده است خیال خودش را از بابت مشکلات اولیه و شروع کار راحت می کند. اما دیری نمی پاید که میفهمد این گروه عجیب و غریب تر از آن حرفاییست که فکرش را میکرده. رهبر این گروه یعنی فرانک ( با بازی مایکل فاسبندر ) شخصیست گوشه گیر ، مرموز و به ظاهر جامعه گریز. او برای دلایل شخصی خود ، ماسک کله گنده ای را به سر خود میگذارد. چیزی که برای فرانک یک تابو شده است و آن را حتی تا زیر دوش حمام با خود میبرد.

مایکل فاسبندر با آن بازی خیره کننده اش ! گاهی حین دیدم فیلم احساس میکنید که این نقاب جزوی از بدن فاسبندر محسوب می شود.

طبیعتا فرانک فیلمی نیست که هر مخاطبی بتواند ّبا آن ارتباط بر قرار کند اما ، خلاصه ی داستانش آدم را مجاب می کند که بداند چه چیزی پشت این نقاب گنده ی فرانک قایم شده است؟ آیا او صورتش سوخته؟ و خلاصه بسیار احتمال دیگر در باب نقاب!
موضوع دیگری که در فیلم مشهود است ، زوم کردن فیلم بر روی جان می باشد. جان بسیار سخت کوشانه تلاش می کند که گروه را به ” تجلی ” خویش برساند. اما در واقع مفهوم تجلی و به اوج رفتن برای جان زمین تا آسمان فرانک و بقیه ی اعضای گروه فرق دارد. تنش میان جان و ” کلارا ” ( با بازی مگی جیلنهال ) چیزیست که هیجان را به فیلم اضافه می کند.
گاهی اوقات بعضی از فیلم ها از نظر مخاطبان خسته کننده و بی رمق شمرده می شوند اما دلیلی که آن ها را تا آخر با خود همراه می سازد بازی خیره کننده ستاره های داخل فیلم است. فرانک به عقیده ی بسیاری جزو این قاعده از فیلم های سینمایی تلقی می شود. در هر حال دیدن فیلم خالی از لطف نیست. پایان بسیار رک و راستی دارد و سعی میکند با تمام ضعف هایش به شعور مخاطب احترام گذاشته و آن چیزی که لایق این داستان است را برساند.

فرانک فیلم جالبیست.شما را به خود همراه می کند و در آخر میفهمید این فقط یک سفر کوچک بود که تجربه اش به شما بسیار چسبید. بازی های خیره کننده ، داستان مرموزانه ، محیط جذاب و غیره همگی دست به دست یکدیگر داده اند که شما از دیدن فرانک نهایت لذت را ببرید. ضمنا پس از دیدن این فیلم سعی نکنید نقابی این شکلی بر سر خود کرده و یک بند موسیقی با اسم های عجیب و غریب تشکیل بدهید !

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.