Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۵ برتر: ۵ پایان نفس‌گیر برتر در تاریخ تلویزیون

0

اصطلاح Cliffhanger یا Cliffhanger Ending = پایان نفس گیر  را می توان تمهیدی در روایت داستان دانست در آن، شخصیت اصلی داستان در وضعیتی بغرنج یا بین یک دوراهی می ماند و یا از نکته ی بسیار مهمی در اواخر یک اپیزود از سریال پرده برداری می شود. حالا 5 برتر پایان نفس گیر را بخوانید؛ اینها لحظاتی هستند که به صفحه ی تلویزیون خیره ماندیم و از تعجب انگشت به دهان ماندیم. این صحنه ها ما را شوکه کردند و در انتظار قسمت های بعدی سریال نگه مان داشتند.

طبعا خطر اسپویل وجود دارد؛ آگاه باشید!

5 – Antique Roadshow  / Hampton Court Castle 

فصل دوازدهم، قسمت 1

این برنامه ی نه چندان شناخته شده در ایران، یک برنامه ی زنده است که مردم اشیا آنتیک خود را در معرض عموم قرار می دهند تا توسط کارشناسان حرفه ای شناسایی شود. آغاز فصل دوازدهم ای برنامه، نفس تمامی طرفداران را در سینه حبس کرد و تنها سوالی که آنها در سرتاسر جهان از خود می پرسیدند این بود :« اون واقعا یک جا شمعی واقعیِ دوره ی ادوارده؟

4- Twin Peaks / Between Life And Death 

فصل دوم، قسمت 22

اصلا تویین پیکس همین است. به ازای پاسخ هر سوال، هزار سوال دیگر در ذهن طرفداران شکل می دهد. اما پایان در پایان فصل دوم و ظاهر شدن آن کابوی کور هنوز هم که هنوز است یکی از علامت های سوال بزرگ برای طرفداران بیشمار این سریال است. متاسفانه فصل بعدی تویین پیکس همان همان زمان کنسل شد و خوشبختانه حالا بعد چند سال می توان در 2016 منتظر یک توضیح برای آن کابوی بود!

3 – Lost / Sometihng Off 

فصل سوم، قسمت 23

این اپیزود واقعا مو به تن آدم سیخ می کند! جک از قله ی وسط جزیره بالا می رود تا سینگال مورد نظر را بفرستد. رسیدن به قله یک چیز است و آن نمای آخر چیز دیگر. نمای آخر پر از دلهره و استرس است، آنجایی که جک متوجه می شود که تمام این مدت اشتباه می کرده؛ حالا شاید برنارد اساسا در فکر انجام کار دیگری بوده!

2- House of Cards / Chapter 26 

فصل دوم، قسمت 13

قسمت سیزدهم فصل دوم را به یاد دارید؟ جایی که همه ی تلاش ها نتیجه می دهد؟ همه ی جنایت ها ثمر می دهد؟ و بله، فرانسیس جی آندروود به تخت شاهی تکیه می دهد… برکناری رییس جمهور، آن راهروی بزرگی که منتظر دست دادن با رییس جمهور جدید هستند، هدیه، و ضربه ی آخر روی میزِ دفترِ بیضی شکل…

1- Homeland / Calling On Angels 

فصل اول، قسمت 12

با این حالی که Homeland برای تویست ها و پیچ های داستانی اش در میان دیگر سریال های تلویزیونی معروف است، به راحتی می توان این اپیزود را به عنوان شوکه کننده ترین قسمت سریال از بقییه جدا کرد. مهم نیست کری متیسون چقدر تلاش کند ؛ هیچ کس باور نمی کند نیکلاس برودی که به تازگی از اسارت در امده، با القاعده همکاری کند؛ تا این که یک شب کسی در خانه ی کری را می زند و حالا وقت حرف زدن است…

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.