Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ایکس‌باکس ۳۶۰ به زودی از هارد ۲ ترابایتی پشتیبانی خواهد کرد

0

مایکروسافت امروز تایید کرد پشتیبانی از هارد 2 ترابایتی به زودی به ایکس‌باکس 360 خواهد آمد.
آپدیت بعدی که در آینده برای این کنسول می‌آید به کاربران این امکان را می‌دهد تا فایل‌های خود را بر روی هارد 2 ترابایتی ذخیره کنند. این خبر ابتدا در پُستی در وبلاگ Major Nelson منتشر شد. در اطلاعات ذکر شده در وبلاگ گفته شده اگر شما جزو طرح و برنامه‌ی پیش‌نمایش نباشید باید تا اواخر امسال برای استفاده از این قابلیت منتظر بمانید. از دیگر جزئیات اضافه شده این است که دیگر فضایی از هارد شما برای کنسول اشغال نخواهد شد. برای مثال اگر شما از یک هارد 16 گیگابایتی استفاده می‌کنید، همه‌ی این 16 گیگ فضا را در اختیار دارید و نه کمتر، و مانند امروز می‌توانید از دو هارد خارجی به صورت هم‌زمان استفاده کنید.
مایکروسافت همچنین اضافه کرده که ممکن است برخی هاردها مشکل ناسازگاری و یا مشکل عملکرد بر روی کنسول را داشته باشند. اگر در حال حاضر فضایی از هارد برای فایل‌های کنسول اشغال شده است ابتدا باید آن را کاملا پاک کنید تا بعد از آن به فضای کامل هارد دسترسی داشته باشید.

Xbox Achievments

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.