Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Halo Online عالی به نظر می‌رسد

0

هرچند بازی Halo Online صرفاً برای بازیکنانی که در روسیه هستند در دسترس است اما به هر حال توانستیم اخباری هم در مورد این بازی در اینترنت پیدا کنیم.
در فوتیجی که به تازگی توسط GamingPranks ضبط شده، نقشه‌ی Valhalla/Riverworld را می‌بینیم که به شدت عالی کار شده و آدم را حسابی برای امتحان کردن آن، وسوسه می‌کند.

هرچند در فوتیج می‌بینیم که بازی کمی Lag (تاخیر) دارد اما GamingPranks گفته برای اجرای بازی در خارج از روسیه (یعنی جایی که سازندگان، بازی را صرفاً برای آن ساخته‌اند) مجبور به استفاده از سرویسی به نام Tungle شده‌اند که سرعت بازی را پایین آورده. ضمن این‌که باید توجه داشت که این، نسخه‌ی بتای بازی است، نه نسخه‌ی نهایی.
Halo Online یک عنوان شوتر Free-to-Play برای پی‌سی است که توسط استودیوی Saber Interactive صرفاً برای روسیه ساخته می‌شود. این بازی از اِنجین هیلو 3 استفاده می‌کند تا قابل اجرا بر روی سیستم‌های ضعیف هم باشد. Halo Online نهایتاً تا 16 بازیکن را در یک مسابقه پشتیبانی می‌کند.
مایکروسافت گفته به این زودی‌ها قصد انتشار بازی در خارج از روسیه را ندارد اما مادسازها سخت در تلاشند تا این بازی را در غرب هم رایگان کرده و همین‌طور تمام عناصر خرید و فروش تجاری (Microtransaction) را هم از آن حذف کنند.
اگرچه عرضه‌ی این بازی می‌تواند باعث ایجاد تداخل در برنامه‌های Halo 5 شود اما به اعتقاد من، مایکروسافت باید انتخاب را به بازی‌کننده‌ها واگذار کند که چه بازی‌ای را می‌خواهند خریداری کنند و چه بازی‌ای را نمی‌خواهند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.