Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سلاح‌ها و تله‌ها چگونه در Fortnite کار می‌کنند‌؟

0

Fortnite بازی جدید استودیوی اپیک است که مدت ها بود خبری از آن نداشتیم. Fortnite یک بازی برای بقاء است جایی که بازیکن ها باید در طول روز برای خود قلعه بسازند تا بتوانند در طول شب و در مقابل حمله هیولاها زنده بمانند.

این کارها فقط به سادگی ساختن یک دیوار خاکی نیست بلکه گذاشتن تله های کشنده و پر کردن خطوط دفاعی برای مبارزه با دشمنان و رفع نقاط ضعف برای به زیر کشیدن کسانی که به شما حمله ور شده اند نکات مهمی هستند که باید به آنها توجه کرد. مانند همیشه، هر چه شما بیشتر بدانید بهتر هم می توانید آماده شوید. در آخرین ویدئو پخش شده از این عنوان طراح سیستم بازی Cameron Winston توضیح می دهد که تله ها و سلاح ها چگونه کار می کنند. ببینید، گوش بدهید و یاد بگیرید.

اگر شما برای تجربه کردن بازی علاقه مند هستید می توانید در سایت رسمی بازی برای نسخه آلفا ثبت نام کنید. این بازی که در سال 2011 معرفی شده قرار است به صورت رایگان و انحصاری پی‌سی بوده که انتظار می رود در اواخر سال جاری عرضه شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.