Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Star Wars Battlefront در ابتدا بر روی ایکس باکس وان قابل بازی خواهد بود

0

Star Wars Battlefront احتمالا از طریق سرویس EA Access قبل از عرضه در دسترس خواهد بود.

Star Wars Battlefront قرار است یکی از جواهرات امسال EA باشد پس توقع زیادی نیست که ناشر بازی به طرفداران اجازه بدهد بازی را قبل از عرضه از طریق سرویس EA Access تجربه کنند.هنوز تایید رسمی ای از سوی EA در این زمینه بدست ما نرسیده است، اما این پاسخی بوده به سوال یکی از کاربران در مورد Star Wars Battlefront  در توییتر که مسئول بازاریابی ایکس باکسAaron Greenberg گفته است صاحبان ایکس باکس وان می توانند اول بازی کنند.EA Access سرویسی است که کاربران می توانند اشتراک آن را بگیرند و به صورت انحصاری بر روی ایکس باکس وان این امکان را فراهم می سازد که دسته ای از بازی ها را در اختیار داشته باشید که می تواند بتا بازی ها یا دسترسی زودتر به آنها باشد. اگر شما یکی از طرفداران سرسخت جنگ ستارگان و دنیای آن هستید بدون شک نمی توانید منتظر بشینید و ببینید که دیگران زودتر شما آن را بازی می کنند!

اولین نمایش از گیم پلی Star Wars Battlefront قرار است این هفته منتشر شود و استودیوی DICE انتظار دارد با شکوه آن اینترنت را به هم بریزد!

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.