Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: تریلر لیک شده‌ی بتمن در مقابل سوپرمن را ببینید

2

شب پیش جنگ ستارگان با عرضه‌ی یک تریلر جدید همه‌مان را غافل‌گیر کرد و طرفداران را به وجد آورد. اما ظاهرا تریلر درز کرده از «بتمن در مقابل سوپرمن» چنین قصدی ندارد و بر خلاف استاروارز، قرار نیست شگفت‌زده شویم.

این تریلر که قرار بود سه روز دیگر منتشر شود ولی از شب گذشته در سالن‌های سینما به نمایش درآمده، را یکی از حاضرین در سالن سینما ضبط کرده است. همان‌طور که می‌بینید، فضای سیاه دنیای سوپرهیروها در این فیلم کاملا مشهود است و بار دیگر شاهد نولانیزاسیون کارکترهای دی‌سی هستیم. با این‌که شخصیت بتمن و نگاه زک اسنایدر به سوپرمن در این تریلر مشخص نشده است، اما آیا واقعا بعد از سه‌گانه‌ی شوالیه تاریکی نولان، نیاز به چنین اوضاعی داریم؟

احتمالا این ویدئو به زودی از منبع حذف شود، در این صورت شما را به دوباره دیدن تریلر استاروارز دعوت می‌کنم.

polygon

2 نظر برای این مطلب
  1. Jasem می‌گوید

    دوست عزیز،

    ظاهرا شما یک هفته از دنیا عقب هستید و مطالب رو یک هفته دیر کپی پیست میکنید توی این به اصطلاح! وبسایت. این تریلر هفته پیش رسما منتشر شد!!! البته سایر مطالبی هم که کپی پیست میشن کاملا قدیمی هستند و ارزشی ندارند.

    بهتره در تصمیمتون برای راه اندازی وبسایت تجدید نظر کنید و وب فارسی رو به حال خودش بزارید.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      چشم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.