Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه بازسازی شده عنوان Oddworld: Abe’s Exoddus در حال ساخت است

0

Oddworld: New ‘N’ Tasty تنها بازی بازسازی شده از این سری نبود که پا به دنیای عناوین HD‌ شده گذاشت. Lorne Lanning تایید کرده است کار ساخت نسخه بازسازی شده عنوان Oddworld: Abe’s Exoddus شروع شده است. در طی صحبت با او گفته است طرفداران درخواست کرده اند Abe’s Exoddus را به عنوان بازی بعدی New ‘N’ Tasty بسازیم که نسخه Abe’s Oddyssey و اولین بازی در این سری محسوب می‌شد.
Lanning گفته است Exoddus می‌تواند به موفقیت و کیفیت عناوین آینده کمک کند و باعث می‌شود بازار آن از قبل هم گسترده تر شود. این پروژه هنوز در مراحل اولیه خود به سر می‌برد و به همین دلیل در حال حاضر جزئیات بیشتری برای ارائه وجود ندارد. Abe’s Exoddus دومین بازی بود که از سری Oddworld عرضه شد و به عنوان یک بازی اضافه در سری عرضه شد چرا که قرار نبود جزو سری باشد و در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا پنج نسخه از این سری ساخته شود. نسخه اصلی یعنی Abe’s Oddysey بسیار محبوب بود و Exoddus با توجه به استقبال و تقاضا در آن زمان ساخته شد اما به کلی فقط دو نسخه توانستند به بازار راه پیدا کنند. در حال حاضر گفته شده سازندگان برنامه های زیادی برای این سری دارند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.