Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

F1 2015 با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی PS4 و با کیفیت ۹۰۰p بر روی X1 اجرا می‌شود

0

F1 2015؛ اولین بازی کدمسترز در نسل جدید، در هر دو کنسول ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 به صورت 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود با این تفاوت که کیفیت نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 به صورت 1080p و کیفیت نسخه‌ی ایکس‌باکس‌وان 900p خواهد بود.
Steven Embling؛ طراح بازی به یوروگیمر گفت:

تمام عوامل سازنده‌ی بازی دارند نهایت تلاش‌شان را می‌کنند تا بازی را بهینه کنند. ما الان در آخرین ماه‌های پروسه‌ی ساخت بازی هستیم و همچنان معتقدیم که اجرای بازی به صورت 60 فریم در ثانیه کار بسیار بزرگی است و این قطعاً در دستور کار ما خواهد بود.

F1 2015 ورود دیرهنگامی به نسل جدید داشت که سازنده‌ها این مدت را صرف تطبیق با سخت‌افزارهای جدید کرده‌اند. اما واقعاً چرا این قدر دیر؟

بگذارید بی‌پرده و صریح به این سوال جواب دهم. ما مجبور بودیم همه چیز را از اول شروع کنیم. بازی‌های قبلی ما بر روی پلتفرم‌هایی ساخته می‌شدند که ما آن‌ها را از اول داشتیم و آن پلتفرم‌ها، پایدار بودند. اما حالا با این بازی جدید ما تلاش کردیم تا قدرت کنسول‌های جدید را مهار و کنترل کنیم. برای این کار، مجبور بودیم تا همه چیز را کاملاً از اول شروع کنیم.

F1 2015 امسال کمی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم، منتشر می‌شود. تاریخ انتشار بازی 12 ژوئن خواهد بود. بر خلاف گزارش‌های قبلی، تور 2015 که قرار است در ملبورن استرالیا برگزار شود هم بر روی دیسک بازی موجود خواهد بود، به علاوه‌ی این‌که آپدیتی هم در آینده‌ای نزدیک برای بازی منتشر خواهد شد که تیم Manor F1 را وارد بازی می‌کند. گرید 2014 هم به طور کامل در بازی قرار دارد.
کدمسترز همچنان سعی دارد با انتشار این نسخه از بازی و عمل به قراردادش با FOM به برنامه‌ریزی بلندمدتش برای انتشار F1 ادامه دهد تا بتواند بعد از سال 2016 هم برای ساخت F1 قرارداد ببندد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.