Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استودیوی سازنده Borderlands: The Pre-Sequel بسته خواهد شد

0

2K ‌تایید کرده است که استودیوی سازنده Borderlands: The Pre-Sequel یعنی شعبه استرالیا 2K بسته خواهد شد. علت آن؟‌ دور بودن از دیگر استودیوهای 2K‌ و پر هزینه بودن آن اعلام شده است. 2K در یک بیانیه گفته است:‌ ” می توانیم تایید کنیم که در حال انجام مراحل لازم برای برای آغاز فرایند بسته شدن استودیو هستیم که این کار به منظور مدیریت بهتر هزینه ها برای بهبود کار تیم های خلاق انجام می‌شود. ما از کمک های بسیار ارزشمند این تیم در پروژه های متعدد بسیار سپاسگذاریم و در حال کار بر روی امکان ایجاد فرصت های شغلی برای این افراد هستیم.”

شعبه استرالیا 2K‌ در سال 2000 تاسیس شد و قبل از آن که نامش را در سال 2007 به 2K‌ استرالیا تغییر دهد این استودیو در توسعه و ساخت تمامی عناوین بایوشاک همکاری و پشتیبانی می کرد. همین طور بازی هایی چون Bureau: XCOM Declassified و آخرین بازی آن ها نیز Borderlands: The Pre-Sequel بود که در مهر ماه سال گذشته عرضه شد.

XA

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.