Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

The Witcher 3: Wild Hunt گلد شد

0

The Witcher 3: Wild Hunt گلد شد، استودیوی CD Projekt Red اعلام کرده که دیگر تاخیری در کار نخواهد بود، دیگر مشکلات جزئی (به جز آپدیت های اولیه اجتناب ناپذیر ) برای عرضه بازی وجود ندارد و کار ساخت و توسعه آخرین شماره از این سه گانه به پایان رسیده است.

” ما سه سال گذشته را به سختی هر چه تمام کار می‌کردیم تا این بازی را برای شما بسازیم.” این ها صحبت‌های رئیس استودیوی CD Projekt Red آقای Adam Badowski است. وی در ادامه گفته است: “از اشراف فاسد در Novigrad گرفته تا هیولاهای باستانی که در اعماق جنگل کمین کرده اند، شهرهای شلوغ، بنادر رنگارنگ و مناظر نفس گیر و در نهایت همه مردم و همه مکان‌ها، ما ده‌ها و هزاران ساعت را صرف کرده‌ایم تا تمام این‌ها را به یک ماجراجویی فوق العاده برای شما تبدیل کنیم و کاری کنیم تا شما بیشتر بخواهید. The Witcher 3: Wild Hunt‌ گلد شده است و به زودی در دستان شما خواهد بود.”

شاید هنوز زود باشد اما این بازی پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازی سال را نیز دارد چرا که The Witcher 3: Wild Hunt‌ بسیار گسترده، چشم انداز و فریبنده است. این عنوان در تاریخ 29 اردیبهشت برای ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن 4 و PC عرضه خواهد شد.

XA

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.