Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیل‌هریسون؛ معاون بخش ایکس‌باکس در اروپا از مایکروسافت جدا می‌شود

0

مایکروسافت امروز تایید کرد، فیل‌هریسون معاون بخش ایکس‌باکس (شعبه‌ی اروپا) از این شرکت جدا خواهد شد.
فیل‌اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس در گفتگویی با GI.biz اعلام کرد، هریسون مایکروسافت را در راه دنبال کردن ایده‌هایش در خارج از این کمپانی ترک خواهد کرد. اسپنسر گفت:

علی‌رغم موفقیت او به عنوان معاون رئیس بخش ایکس‌باکس‌ در اروپا او تصمیم گرفته تا شغل مورد علاقه‌اش را در خارج از مایکروسافت جستجو کند.
فیل، رهبر برجسته‌ای برای تیم ایکس‌باکس در اروپا بوده، به خصوص با نظارت او بر تولیدات باکیفیت و ممتاز استودیوهای اروپایی و مشارکت قابل‌توجهش در تمام امور تجاری مربوط به ایکس‌باکس.
می‌خواهم از فیل به خاطر این خلاقیت و رهبری در طول سه سال گذشته تشکر کنم. فیل یکی از دوستان بسیار خوب من است و به شخصه بهترین‌ها را در کارهای آینده برایش آرزو می‌کنم.

هریسون هم در صحبت‌هایی با GamesIndustry گفت:

در سه سال گذشته، از بودن در مایکروسافت واقعاً لذت بردم و این برای من امتیازی بوده تا با استودیوهای فوق‌العاده‌ی مایکروسافت در اروپا مثل Rare و Lionhead و Lift یا Soho و Press Play همکاری کرده و آن‌ها را رهبری کنم. برای تمام آن‌ها و برای تمام دوستانم در تیم بزرگ مایکروسافت آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌دانم که با نظارت فیل‌اسپنسر در بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، بازی‌ها همچنان رونق پیدا خواهند کرد.

قرار است یک مصاحبه با هریسون در روز دوشنبه منتشر شود.
شایعات جدایی هریسون از مایکروسافت اولین بار در کنفرانس GDC 2015 در ماه مارس مطرح شد و طبق این شایعات گفته می‌شد که هریسون درخواست ترفیع در مایکروسافت را داشته و در غیر این صورت قرار بوده این شرکت را ترک کند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.