Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Star Wars: Battlefront‌ از هم اکنون در آمازون، Origin و دیگر فروشگاه‌ها قابل پیش خرید است

0

Star Wars: Battlefront‌ از هم اکنون برای پیش خرید از طریق سرویس EA‌ یعنی Origin و همین طور دیگر سرویس ها ماننده آمازون یا GameStop در دسترس است. پیش خرید کردن Star Wars: Battlefront‌ همان طور که از قبل گفته شده بود محتوای دانلودی Battle of Jakku را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. این سیاره در فیلمی که Star Wars: The Force Awakens نام دارد و قرار است بیاید نیز وجود دارد. مشتریانی که بازی را پیش خرید کرده اند و می‌توانند این محتوای دانلودی را بازی کنند که شامل دو نقشه که در سیاره Jakku بوده و در تاریخ 10 آذر عرضه می‌شود. سایرین نیز می‌توانند این محتوا را یک هفته بعد دانلود کنند.
نسخه دیگر بازی Digital Deluxe Edition بوده که در PC‌می‌توان از طریق Origin دانلود کرد 69.99 دلار قیمت داشته و به شما اجازه دسترسی به 5 آیتم زیر را می‌دهد:
DL44 blaster
Ion Grenade
Ion Torpedo
Ion Shock (exclusive emote)
(exclusive emote) Victory
به علاوه نسخه استاندارد بازی را نیز می‌توان برای PC‌با قیمت 59.99 دلار پیش خرید کرد. پیش خریدهای نسخه ایکس باکس وان نیز گفته شده به زودی خواهند آمد. مشتریان آمازون می‌توانند بازی را بر روی تمام 3 پلتفرم‌ پیش خرید کنند و همان نسخه Digital Deluxe نسخه PC برای کنسول ها هم در دسترس است. بازی به علاوه موارد گفته شده از طریق GameStop، ShopTo و GAME UK نیز قابل پیش خرید است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.