Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کنترل کامپیوتر از راه دور با استفاده از یک ۳DS

0

 در یک حرکت جالب مددرهایی که بر روی کنسول دستی 3DS‌ کار می‌کنند توانسته اند برنامه‌ای را طراحی کنند که بتوان PC‌ را از راه دور با آن کنترل کرد. پست جدیدی در gbatemp نشان می‌دهد که چگونه گیم پلی بازی وارکرافت به وسیله این نرم افزار بر روی صفحه نمایش 3DS‌ اجرا می‌شود.

این بازیکن قادر است بازی MMO شرکت بلیزارد را به صورت دستی کنترل کند اما نتایج چندان هم عالی نبوده است. این برنامه هنوز در مراحل اولیه ساخت خود قرار داشته و از مشکلاتی ماننده فریم ریت پایین رنج می‌برد. چیزی که به گفته سازندگان آن در نسخه های بعدی این برنامه پیشرفت خواهد کرد. اما در حال حاضر همین که این این برنامه قادر به انجام چنین کاری است خود به اندازه کافی غافل گیر کننده است. نینتندو تاکنون هیچ وقت به صورت رسمی از چنین برنامه هایی پشتیبانی نکرده است، اما هستند کسانی که دوست دارند از چنین برنامه‌هایی استفاده کنند که به شما اجازه می‌دهد بازی خود را انجام دهید،‌ فیلم تماشا کنید و با 3DS‌ به بخش آنلاین سری بزنید و از کلیه قابلیت های یک PC استفاده کنید.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.